Gå til innhold

F.E.A.R vs doom3

Anbefalte innlegg

:dribble: 20xxxxxx bedre enn doom3??

se videon og fortell deres meninger

http://www.gamespot.com/pc/action/fear/media.html

instructions: Official Movie 5 med Stream for free

du kommer til å angre at du har sett den, for du får bare lyst til å spille det!

etter å ha sett videon altså..

Jeg ble overbevist at det spillet er noe av det aller høyeste kvalitets spillet som kommer og sikkert flere hundre ganger mer skummelt enn doom3!

PS: min mening, (fingern til alle som sier noe tåplig)

gidder ikke å edite for her er det et par leifer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke det ser skummelt ut i det hele tatt...Og det fra en som KANSKJE tør å spille Doom3!

Edit: Men det ser jammen meg brau ut! Kommer til å bli et av årets beste spill, kanskje. Det ser bare ikke skummelt ut. Hvor skal uhyggen ligge? Det er uansett kun mennesker med i spillet...

Enda en Edit: Schwingi'n Rocki'n Leif's

Endret av Mongo FuRY
Lenke til kommentar
Jeg synes ikke det ser skummelt ut i det hele tatt..

Det ser skummelt ut fordi det er visst en liten jente med i spillet. Jeg tror hun er et spøkelse eller noe. Hun kan i alle fall drepe folk og få blodet til å dekke en hel vegg i løpet av sekunder. Dette ser man i en av trailerne. Så litt skummelt ut :)

Endret av stengah
Lenke til kommentar
Jeg synes ikke det ser skummelt ut i det hele tatt..

Det ser skummelt ut fordi det er visst en liten jente med i spillet. Jeg tror hun er et spøkelse eller noe. Hun kan i alle fall drepe folk og få blodet til å dekke en hel vegg i løpet av sekunder. Dette ser man i en av trailerne. Så litt skummelt ut :)

Ideen har de nok tatt fra filmen "The Ring" med den lille jenta som dreper folk i spillet.

Mange sammenligner Fear med "Matrix VS The Ring" spill.

Lenke til kommentar
Doom 3 er veldig bra..veldig bra atmosfere i spillet..Du blir helt oppslukt i spillet..

Jo mer oppslukt du er i spillet så er det lett og kveppe når en Zombie plutselig kommer bak deg..

Hørest nesten ut som du har førstehånds kunnskap om Doom 3, altså spillt det. Noe jeg tviler sterkt på, siden det enda ikke har kommet ut.

Lenke til kommentar
Doom 3 er veldig bra..veldig bra atmosfere i spillet..Du blir helt oppslukt i spillet..

Jo mer oppslukt du er i spillet så er det lett og kveppe når en Zombie plutselig kommer bak deg..

Hørest nesten ut som du har førstehånds kunnskap om Doom 3, altså spillt det. Noe jeg tviler sterkt på, siden det enda ikke har kommet ut.

Hørt om beta\alpha-versjon?

Lenke til kommentar

Hørt om beta\alpha-versjon?

den kan nok ikke sammenlignes med det ferdige produktet

Lenke til kommentar

F.E.A.R. kommer ikke før om 1 års tid. Å sammeligne de to titlene allerede er vel ikke så mye vits i vel? Hvem vet, kanskje Doom 3 er glemt om 1år (tviler da)?!

Monolith er veldig flinke til å lage spennede og skumle titler, F.E.A.R. er vel neppe et unntak. Skulle likt å vite mer om grafikkmotoren de lager. Vekk opp denne tråden om et år så kanskje det er noe å si..

Lenke til kommentar
likte effektene i spillet,bedre enn max payne og fin grafikk.men at dette spillet knuser hl 2 doom 3 i grafikk/gameplay gjenstår og se.

kansje litt samme gameplay som Splinter Cell,men uten stelt mode..

Det knuser sikkert mange av årets spill, men det er nettop det!

Det kommer ikke i år! det kommer anno 2005!

Så, da er det ikke snakk om å knuse noen av årets spill!

For det er ingen konkurranse da!

HL2 og DOOM3 kan jo ikke vinne årets spill for neste år!

Lenke til kommentar
[iC,23/07/2004 : 02:47]
likte effektene i spillet,bedre enn max payne og fin grafikk.men at dette spillet knuser hl 2 doom 3 i grafikk/gameplay gjenstår og se.

kansje litt samme gameplay som Splinter Cell,men uten stelt mode..

Det knuser sikkert mange av årets spill, men det er nettop det!

Det kommer ikke i år! det kommer anno 2005!

Så, da er det ikke snakk om å knuse noen av årets spill!

For det er ingen konkurranse da!

HL2 og DOOM3 kan jo ikke vinne årets spill for neste år!

javel,men har jeg nevnt noe om årets spill ?

ps:var det du som skrev noe om sof 2 klan til meg,tror du tar feil person her.

har aldri skrevet noe om og starte klan på forumet ! ;)

Endret av Traxco
Lenke til kommentar

F.e.a.r virket som noe helt nytt. jeg likte det. Men å påstå at er så mye skumlere eller bedre en doom er vill gjetning ...

Som sagt verken doom eller fear har blitt utgjit,, men doom er rett rundt hjørnet, mens fear er fortsatt i skogen..

Endret av ZeroFlameX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...