Joggi Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Åssen kan jeg bruke de resterende knappene på en mx510 mus i spill. Har installert programvaren og knappene virker fint i windows. Jeg skal konfigurere spillet Joint operations men får bare brukt left right og middle + scroll. Det er 8 knapper på musen og jeg får bare brukt 3 i spillet. Skulle gjerne brukt knapp 4 og 5 til noe. Er dette mulig eller støtter ikke spill slikt? Endret 22. juli 2004 av Joggi Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 du må rett og slett aldri, ALDRI installere logitech sine musdrivere/software... musa funker fint i spill med standard windows drivere! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Om en mus er bra eller ei kan avgjøres på hvor bra windowsdriverne er. Siden det er ikke aktuellt å installere drivere uansett. Jeg bruker de to tommelknappene til kaste våpen\skifte mag i cs. funker supert. Men det er noen spill hvor de ikke funker i Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 du må rett og slett aldri, ALDRI installere logitech sine musdrivere/software... musa funker fint i spill med standard windows drivere! Logitech driverene funker jo gullegodt i spill de, hvorfor vil du ikke innstallere de? Hvis du vil at de andre knappene skal funke i spill så bare lås de til å funke med en knapp på tastaturet så stiller du inn i spillet hva den knappen brukes til, vips så funker museknappen til det samme Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Har heller ingen problemer med Logitech's drivere..........de funker fett som bare det i spill de........ Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Hvis du vil at de andre knappene skal funke i spill så bare lås de til å funke med en knapp på tastaturet så stiller du inn i spillet hva den knappen brukes til, vips så funker museknappen til det samme funket som f det ty Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Nema problema, happy gaming......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå