Jørgen Sørheim Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 stillest pumpe, heter det. de fleste akvariepumper er beregnet for å stå og putre i stuer, så lydnivået er ikke hørbart. har to selv, en som fulgte med amd pro-settet (sicce nova, tror jeg det var), og en maxi jet (900l/h, 370kr) .. begge blir overdøvet av harddisker og 120mm vifter på 5v. Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Jeg har prøvd Aquabee og Eheim . Ingen av de bråker. [ Denne Melding var redigert av: eldorado2097 på 2002-04-24 17:23 ] Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Tror monteringa av pumpa har mer å si enn pumpa i seg selv. Bare det å senke den i vann gjør at støynivået synker veldig :smile: Hvis du ikke skal ha den i en vanntank, ville jeg montert den på et eller annet vibreringsstoppende (huff, for et ord, noen bedre forslag? :wink: ) saker. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Quote: On 2002-04-24 17:32, thomasr skrev:Tror monteringa av pumpa har mer å si enn pumpa i seg selv. Bare det å senke den i vann gjør at støynivået synker veldig :smile: Hvis du ikke skal ha den i en vanntank, ville jeg montert den på et eller annet vibreringsstoppende (huff, for et ord, noen bedre forslag? :wink: ) saker. Burde vel ha et underlag selv om du bruker en vanntank. Virbrasjonen vil nok forplante seg fra tanken og videre til kassa. Lenke til kommentar
erl Skrevet 24. april 2002 Forfatter Del Skrevet 24. april 2002 Har pumpa i AMD Pro Water Kit, og det er den som bråker mest! Den er montert i den aluminiums tanken man får @ 3D FX Cool, oppå en svamp... Den bråker!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå