Windoge Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Bestillte PoV Geforce 6800 GT hos Netshop.no, men til min store fortvilelse var ikke kortet på lager. Jeg gikk derfor inn på Pc-ustyr.no og så at de hadde 100+ Gainward 6800 GT inne, problemet er bare at prisforskjellen er slik: PoV @ Netshop.no = 3650,- (Fikk lagt tilbudet som en ordre) Gainward @ Pc-ustyr.no = 4401,- og "Bulk" 4149,- Jeg får vel ikke orginal embalasje i kjøp av bulk? Vil dette derfor si at å kjøpe fra pc-ustyr.no er dårlige kjøp? Hovedmaskinen min har vært død helt siden jeg solgte mitt 9800 XT, skulle gjerne hatt liv i den. Endret 22. juli 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Du får som regel kun skjermkortet ja. Ikke belag deg på noe mer, men det hender det følger med manual, litt kabling e.l. for det Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Er Gainward kortet har samme hastighet som PoV går jeg ut i fra, til tross for den store prisforskjellen? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Bulk betyr at kun det nødvendigste følger med. Dvs. kort, manual og drivere. Ingen ekstra-CDer med spill du aldri spiller uansett. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Følger vel helst med det du trenger. Har et Sapphire Radeon 9800pro her, "lite-retail", der er det med drivere, s-video kabel og en manual. Diskettstasjonen og DVD-brenneren kom i bulk, og en harddisk, og de var kun innpakket i bobleplast. Ikkeno mer... Vet ikke helt hva som er forskjell på retail og lite-retail... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Et spørsmål til: Om jeg kjøper Gainward kortet som "bulk", vil garangtien fortsatt være identisk til retail versonen? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Alt er helt likt bortsett fra den fancy esken med spill og programmer. Du får alt av kabler, overgang til DVI osv (fikk iallefall det). En jeg har snakket med som bestilt det kortet (Gainward bulk) sier det kjører på 400 på kjernen. Er ikke det Ultra? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Alt er helt likt bortsett fra den fancy esken med spill og programmer. Du får alt av kabler, overgang til DVI osv (fikk iallefall det). En jeg har snakket med som bestilt det kortet (Gainward bulk) sier det kjører på 400 på kjernen. Er ikke det Ultra? Jasså? Noen andre her som har vært borti dette? Om det er tilfelle skal jeg værtfall ikke nøle med å bestille kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå