Gå til innhold

TES: Hvordan blir jeg Protector?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må heller ikke glemme at du trenger minimum 30 Strength og 30 Endurance for Protector. Samt en skill av disse: Axe, Long Blade, Blunt Weapon, Heavy Armor, Armorer eller Block på minst 40 (Uten enchantments) og to andre på minst 10.

Har du i tillegg gjort nok oppdrag vil du bli Protector.

Velger du "Advancement" som chat topic, vil det fort gå frem om du mangler oppdrag eller skills for å faktisk få en høyere grad.

Mangler du skills vil teksten fremheve at "You require more training / or you do not meet our requirerments" eller noe sånt.

Har du ikke gjort nok oppdrag vil teksten være mer slik: "You need to perform more duties / We have not enough trust in you" eller no sånt.

Dette gjelder forøvrig for ALLE guilds.

BTW: Om du kun har gjort oppdrag hos Edis Fire-Eye for Fighters Guild så langt i spillet vil du ikke ha gjort nok oppdrag for Protector. Besøk de andre Fighters Guild, som er lokalisert i Ald'ruhn, Vivec og Sadrith Mora.

Lenke til kommentar
hvordan kommer jeg til sadrith mora? vivec er helt umuli å finne fram i, så der gidder jeg ikke å ta oppdrag, i aldhruhn får eg d gayoppdraget...

Sadrith Mora ligger ca midt på kartet helt til høyre. Du kan dra dit via båt, eller Travel hos Mage Guild.

Sadrith Mora er en to delt by. En "Imperial" del (Lik Caldera) og en Telvanni del (Et av de tre great houses).

Tar du båten havner du i den "utendørs" Telvanni delen. Tar du Travel via Mage Guild havner du inni festningen som tilhører den Imperiale delen av byen.

Vivec er lagt i fra noen enkel by, det skal jeg godta. Menneh... Fighters Guild er i Foreign Quarter, altså den første delen av Vivec du kommer til om du går til fots fra nord, Slit Rider eller båt. Tar du Travel fra Mage Guild til Vivec havner du i samme etage som Fighters Guild. Med andre ord. Foregin Quarter bør du finne...

Tar du Travel til Vivec gjør du følgende: løp ut av Mage Guild, og du kommer til top-rommet. Der har du totalt 6 dører. To stk er utgang, to andre til handelsmenn, og en til hver av Mage Guild og Fighters Guild.

Det ligger en Mage Guild rett ved siden av Fighters Guild i Balmorra.

Lenke til kommentar

Du må gjøre oppdrag for ALLE fighters guild'ene for å avansere i gradene etterhvert. De går tom for oppdrag i en by tilslutt så du må flytte til et anna guild.

Vivec er ikke så ille når man har mappa hele byen på automap. Du kommer til å bruke myyyye tid i den byen, så ikke unngå den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...