nord Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Betyr at det har solgt (eller ofte forhåndssolgt) til gull, så vidt jeg vet er det 100.000 kopier. Ofte brukt om ting som selger som varmt hvetebrød, men like ofte et tegn på noe som er hypa opp, og som kanskje får mer oppmerksomhet enn det fortjener. Er dette alvorlig ment? Fikk i hvert fall en god latter nå :!: . Noe av det morsomste jeg har lest på forumet. Burde plasseres i humor kategorien! synes ikke det var morsomt har jeg dårlig humor da?... Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Betyr at det har solgt (eller ofte forhåndssolgt) til gull, så vidt jeg vet er det 100.000 kopier. Ofte brukt om ting som selger som varmt hvetebrød, men like ofte et tegn på noe som er hypa opp, og som kanskje får mer oppmerksomhet enn det fortjener. Er dette alvorlig ment? Fikk i hvert fall en god latter nå :!: . Noe av det morsomste jeg har lest på forumet. Burde plasseres i humor kategorien! synes ikke det var morsomt har jeg dårlig humor da?... Nei, men det er tydligvis at andre her har det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå