GoldlaXiE Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Kan noen si meg hvordan jeg gjør dette? Har en dag igjen av angrefristen på kortet mitt og har lyst til å sende det tilbake..! Please svar kjapt er dere snille.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Flashe på samme måte som første gangen, bare denne gang med originalbiosen? Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg tror at det var noe med å bruke Gigabyte sin flashtool istedet for Flashrom.. Det var noe med at Gigabyte sin flasher hele biosen.. Så du må flashe til original X800Pro bios med Gigabyte sin flash-tool.. BTW: Hvorfor skal du sende kortet tilbake? Du får bare 70% av pengene tilbake.. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg tror at det var noe med å bruke Gigabyte sin flashtool istedet for Flashrom..Det var noe med at Gigabyte sin flasher hele biosen.. Så du må flashe til original X800Pro bios med Gigabyte sin flash-tool.. BTW: Hvorfor skal du sende kortet tilbake? Du får bare 70% av pengene tilbake.. Hvor står det at jeg bare får 70% igjen? Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg satt faktisk i 5-6 timer å leste forumer for å finne en måte å flashe tilbake.. virker som jeg har det eneste kortet i verden som ikke virker bra med 16 pipes. Til slutt fant jeg en tråde hvor en fyr beskrev forskjellen mellom GIGA-BYTE sin gvf11 flasher og ATI sin flashrom tool. gvf11 flasher HELE biosen, det gjør ikke ATI sin. Det er derfor du flasher med flashtool til slutt for å beholde 16 pipes fra GIGA-BYTE sin XT bios. Da kan du sikkert tenke deg resten selv... Flasher du X800Pro orginal bios med gvf11 blir hele bios'en overskrevet og du er tilbake til 12 pipes Dette skrev klorin i trådet om hvordan man flasher Pro til XT-Pe Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Jeg ringte Netshop da jeg hadde 3 dager igjen av angrefristen og spurte de om jeg kunne returere kortet for å kjøpe 6800GT istedet.. De sa at jeg ville bare få 70% av prisen tilbake fordi de måtte sette kortet 30% ned i pris.. Endret 22. juli 2004 av Ducky Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Dette er et stygt eksempel på hva jeg kaller misbruk av angreretten. Angrefristen er ikke en "låneordning" og du er med på å drive prisen på datautstyr oppover. Kortet du returnerer kan naturlig nok ikke selges som nytt og butikken må jo dekke dette tapet på en eller annen måte. Håper du ikke får returnert kort og at du kanskje er mer sikker på hva du skal ha neste gang du bestiller datautstyr på nettet... - Judaz - Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Dette er et stygt eksempel på hva jeg kaller misbruk av angreretten. Angrefristen er ikke en "låneordning" og du er med på å drive prisen på datautstyr oppover. Kortet du returnerer kan naturlig nok ikke selges som nytt og butikken må jo dekke dette tapet på en eller annen måte. Håper du ikke får returnert kort og at du kanskje er mer sikker på hva du skal ha neste gang du bestiller datautstyr på nettet... - Judaz - Herregud! Snakk om å være negativ her! Det er litt vanskelig å velge kort i disse dagene vettu Håper at du får 100% tilbake Gullegutt Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Gullegutt: Hvorfor skal du sende det tilbake??? Er det GF6800GT du vurderer nå eller? Må si det virker fristende med et slikt, ettersom det virker som det er mye bedre enn x800 i OpenGL... Men tror ikke jeg gidder, venter heller til neste generasjons grafikkort kommer på markedet, det jeg har nå, holder vel i lange baner etter litt mer klokking... Endelig over 12000 3DMarks i 03! Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Håper de nekter å motta kortet, makan til missbruk har jeg ikke sett på lenge. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Gullegutt: Hvorfor skal du sende det tilbake??? Er det GF6800GT du vurderer nå eller? Må si det virker fristende med et slikt, ettersom det virker som det er mye bedre enn x800 i OpenGL... Men tror ikke jeg gidder, venter heller til neste generasjons grafikkort kommer på markedet, det jeg har nå, holder vel i lange baner etter litt mer klokking... Endelig over 12000 3DMarks i 03! Jepp, det er akkuratt det jeg er fristet til å kjøpe... men tror ikke jeg gidder jeg heller! Judaz: Blablabla, blablabla, og blablabla! Lockedup.net: Blablabla! Hvorfor skulle de nekte å motta kortet da? det er tross alt en lov! Endret 22. juli 2004 av Gullegutt Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Dette er et stygt eksempel på hva jeg kaller misbruk av angreretten. Angrefristen er ikke en "låneordning" og du er med på å drive prisen på datautstyr oppover. Kortet du returnerer kan naturlig nok ikke selges som nytt og butikken må jo dekke dette tapet på en eller annen måte. Håper du ikke får returnert kort og at du kanskje er mer sikker på hva du skal ha neste gang du bestiller datautstyr på nettet... - Judaz - Herregud! Snakk om å være negativ her! Det er litt vanskelig å velge kort i disse dagene vettu Håper at du får 100% tilbake Gullegutt Negativ? Fyren modifiserer et kort og bryter garantien. Så skal han sende kortet i retur som om intet hadde blitt gjort med det? Håper admins tar email adressen og personalia og sender det til netshop og hvem det en måtte være han handlet hos, så de får nektet han retur. Sånne idioter som ødlegger for andre. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Dette er et stygt eksempel på hva jeg kaller misbruk av angreretten. Angrefristen er ikke en "låneordning" og du er med på å drive prisen på datautstyr oppover. Kortet du returnerer kan naturlig nok ikke selges som nytt og butikken må jo dekke dette tapet på en eller annen måte. Håper du ikke får returnert kort og at du kanskje er mer sikker på hva du skal ha neste gang du bestiller datautstyr på nettet... - Judaz - Herregud! Snakk om å være negativ her! Det er litt vanskelig å velge kort i disse dagene vettu Håper at du får 100% tilbake Gullegutt Negativ? Fyren modifiserer et kort og bryter garantien. Så skal han sende kortet i retur som om intet hadde blitt gjort med det? Håper admins tar email adressen og personalia og sender det til netshop og hvem det en måtte være han handlet hos, så de får nektet han retur. Sånne idioter som ødlegger for andre. Hahaha! Det er ikke noe i veien med kortet skjønner du! Send mail til netshop dere! Endret 22. juli 2004 av Gullegutt Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hva er problemet deres Judaz og Lockedup.net???? Eiere dere nettshope eller komplett? Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Hva er problemet deres Judaz og Lockedup.net????Eiere dere nettshope eller komplett? Hehehe.. lockedup.net er daglig leder på netshop.no! Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hva er problemet deres Judaz og Lockedup.net????Eiere dere nettshope eller komplett? Hehehe.. lockedup.net er daglig leder på netshop.no! hehe Dere trenger ikke å bry dere om hva andre gjør med sine kort! Og bruk av angrefristen driver ikke prisen på kortene opp! De driver faktisk prisen ned hvis du kjøper demovarer Lenke til kommentar
spez Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 helt enig med judaz og lockedup. makan til uærlig og kjip kunde skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) helt enig med judaz og lockedup. makan til uærlig og kjip kunde skal du lete lenge etter. "Ok" Som kanskje noen har fått med seg så skrev jeg et stykke oppi her at jeg ikke gidder å returnere kortet! Så ta med dere det moralske preike deres en annen plass! Endret 22. juli 2004 av Gullegutt Lenke til kommentar
spez Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hahaha! Det er ikke noe i veien med kortet skjønner du! Send mail til netshop dere! Ingenting galt? Garantien er brutt. Det er galt. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Hahaha! Det er ikke noe i veien med kortet skjønner du! Send mail til netshop dere! Ingenting galt? Garantien er brutt. Det er galt. Ja, og så!??! Har jo for i svarte ****** sagt at jeg skal beholde kortet for lenge sida! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg