Gå til innhold

Krøll med Telenor


Anbefalte innlegg

Hei,

Er det noen her inne som vet telefonummeret til forhandler support til Telenor? Eller noen som har makt til å faktisk endre noget i et abbonemang.

 

Har en vrien sak om overflytting av nytt nummer til et eksisterende binningstidsabbonement, henholdsvis djuice. Dette er det diverse årsaker til, men har nå hvert kasteball mellom kundesupport, forhandler og forhandlersupport (som jeg ikke får/har lov på snakke med?) I over 4 mnd og det ser ikke ut til å løse seg.

 

Butikke insisterer på at de ikke kan gjøre noe, kundesupport insisterer på at de kan gjøre noe...

 

Begynner å bli en smule lei alt sammen... :cry:

 

Kjekt visst noen har peiling på noen som faktisk kan fikse dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom jeg har forstått deg riktig har du 2 telefonnummer som er på hvert sitt abbonement, men bare ett av de har bindingstid. Du vil at det nummeret på det ene uten bindingstid skal flyttes over til det med bindingstid slik at du bare har ett abbonement, riktig?

 

Hvis dette er tilfelle så kan ikke butikken gjøre dette uten at det genereres oppsigelsesgebyr, noe som du da blir fakturert for. Dersom noen kan hjelpe deg her, må det være Telenor kundeservice, men da må du håpe på å være heldig og treffe på riktig person der inne.

Lenke til kommentar

riktig som han første sier, telenor kundeservice er de som står til ansvar i en sånn sak, butikken får ikke adgang til sånne ting i det hele tatt. hvis du ikke får hjelp ville jeg sendt en klagemail og forklart problemet. hvis du prøver online chatten til telenor kan kanskje dem gi deg noen du kan kontakte..

Lenke til kommentar

Butikken har ingen mulighet til å gjøre dette, ei heller få forhandlersupport til å gjøre det.

 

Fikk faktisk spørsmål om dette i forgårs av en kunde, og svaret fra telenor var at det gjør man kun i spesielle tilfeller..uten at de ville utdype det noe mer. Så butikken kan ikke hjelpe deg.

 

Forhandlerservicenr vil du nok ikke få av noen her. ;)

 

Dette er rett og slett en sak mellom deg og kundeservice/telenor, og sier de nei, så har du ikke noen mulighet egentlig.

Lenke til kommentar
Elendig av Telenor viss de ikke kan få til dette! :thumbdown:

Eh nei? Det er IKKE normalt i det hele tatt å få overført bindingstid fra et nr til et annet. Det er noe operatørene kun gjør i meget spesielle tilfeller, og det kan derfor umulig være elendig av telenor om dette ikke går. :hmm:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

NÅ er det gått en vanvittig lang stund siden sist jeg så her, men tenkte no at jeg kunne gi beskjed; at nå er det gått i orden... :)

Har fått overført abbonemanget til det andre nummeret, har hvert utrolig seige greier, men nå når det først løste seg, var det ingen problem i det hele tatt.

Det som skjedde var at plutselig var det en hos telenor kundeservice som tok ansvar og i løpet av timer, knips var det i orden... -=sykt bra=-..

Så det vil si at i hvertfall 1 av 9-12 kunde behandlere hos telenor er kompetent (snill/stygt sakt) :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...