Bringisen Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Vurderer å selge min ett år gamle G5 m/ filteradapter , UV-filter og Polafilter for å anskaffe et 300D eller 10D. Har noen av dere en oppfatning av hva jeg kan prøve å selge mitt G5 for ? Lenke til kommentar
swanky Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Vurderer å selge min ett år gamle G5 m/ filteradapter , UV-filter og Polafilter for å anskaffe et 300D eller 10D.Har noen av dere en oppfatning av hva jeg kan prøve å selge mitt G5 for ? Tja, det kommer an på om du er avhengig av å selge alt samlet eller om du kan tenke deg å kvitte deg med kameraet for seg. Jeg hadde kanskje gitt 3500 for kameraet med tanke på at det selges for 4900 nytt. Lenke til kommentar
Bringisen Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Vurderer å selge min ett år gamle G5 m/ filteradapter , UV-filter og Polafilter for å anskaffe et 300D eller 10D.Har noen av dere en oppfatning av hva jeg kan prøve å selge mitt G5 for ? Tja, det kommer an på om du er avhengig av å selge alt samlet eller om du kan tenke deg å kvitte deg med kameraet for seg. Jeg hadde kanskje gitt 3500 for kameraet med tanke på at det selges for 4900 nytt. Det var meningen å selge alt samlet siden dette sammen. Kameraet er meget godt holdt og uten en skramme , med orginaleske. Har også orginalveske med. Vet at kameraene faller fort i pris , det er derfor det er så vanskelig å vite hviken pris man kan ta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå