Gå til innhold

Nokia 6230 frustrasjon

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg en 6230 og er Veldig frustrert over endel "bugs". Ikke med selve telefonfunksjonen for den er grei men når det gjelder andre duppeditter er det etter min mening endel ting som bør rettes opp.

1. hvorfor kan en ikke benytte radioen med høytaler uten at headsettet er plugget inn. :thumbdown:

2. Hvorfor klarer den ikke å lese ringetoner som er lagret på minnekortet :no:

3. All musikk må overføres via audio manager. :realmad:

4. Spillelister lagret på minnekort registreres ikke :wallbash:

Er det bare meg som har misforstått eller skal det være sånn??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takker for tipset, det hjalp noe men sliter fremdeles med å få laget spillelister på telefonen.. :no:

Kan du utdype det litt? Så jeg kan få testet med min telefon..

Resten av spørsmålene har du vel fått svar på..

Og, ja.. du trenger ikke audio manager til å overføre musikk.. bare for å nevne det liksom..

Lenke til kommentar

Og, ja.. du trenger ikke audio manager til å overføre musikk.. bare for å nevne det liksom..

Javel... Man kan seff slenge MP3 filer på minnekortet med OBEX File Transfer og spille av en og en, men for å kunne spille av MP3 med playlist må ikke Nokia Audio Manager benyttes da?? :hmm:

Hvis du mener noe annet så please gi info om hvordan og hvilket program man får brukt MP3 og playlists på Nokia 6230 :yes: Får man benyttes playlist funksjonen om man overfører MP3 til 6230 med en CF kortleser feks? Korleis... :innocent:

Lenke til kommentar

Javel... Man kan seff slenge MP3 filer på minnekortet med OBEX File Transfer og spille av en og en, men for å kunne spille av MP3 med playlist må ikke Nokia Audio Manager benyttes da?? :hmm:

Hvis du mener noe annet så please gi info om hvordan og hvilket program man får brukt MP3 og playlists på Nokia 6230 :yes: Får man benyttes playlist funksjonen om man overfører MP3 til 6230 med en CF kortleser feks? Korleis... :innocent:

Selv bruker jeg IE til å overføre musikk..

Bare klipper å limer inn jeg.. og går på musikkavspilling for å spille av musikken.

Visst jeg forstod deg rett da.. noe som slettest ikke er sikkert.

Lenke til kommentar
Selv bruker jeg IE til å overføre musikk..

Bare klipper å limer inn jeg.. og går på musikkavspilling for å spille av musikken.

Men da må du hoppe selv videre til neste sang, du får ikke playlist ved å overføre utenom Audio Manager vel.....?

Lenke til kommentar
Venter på oppgradering og det ryktes at det skulle komme ny versjon i juli .

Har selv v.03.15 , datert 17.03.2004 på min .

6230 v4.28 er kommet, men noen changelog har ikke lekket ut enda. Men det pleier som regel ikke å være (store) endringer i funksjonalitet. Sannsynligvis kun bugfix.

Lenke til kommentar

Flashet telefonen min idag til 4.28.

Er noe nytt, men gidder ikke å ramse opp de her, les heller:

http://www.howardforums.com/showthread.php...threadid=419875

1. Antenne (besvart tidligere).

2. Kan bare spekulere her... Det tar tid og aksessere minnekortet og derfor må du ha ringetonen på telefonen.

3. Les under..

4. Les under..

Sånn legger i allefall jeg musikk inn på minnekortet:

Kopier en katalog med mp3 over på minnekortet med minnekortleser (jeg er ikke tålmodig nok til å bruke bt/ir/datakabel).

Start opp Nokia Audio Manager.

Lag ny playlist (<Ctrl>-N), album1.m3u f.eks.

Transfer to phone.

Da ser du at den havner i Playlist katalogen.

Høyreklikk på album1 -> velg add -> velg filene du vil skal være med i denne playlista.

Gjenta prosessen dersom du skal legge til flere album evt. dersom du vil ha en alle_album.m3u f.ex.

Deretter kan du gå inn i Musikkavspilling på telefonen og velge en annen spilleliste.

- B

Endret av Binary
Lenke til kommentar

På min 3300 kunne man bare slenge over pls og m3u filer (som var lagret i samme katalog som mp3/aac filene slik at de hadde relativ sti (path). Det nytter jo ikke å kjøre lister som linker til "D:\minepiratkopiertemp3\BruceSpr~1\Rising.mp3" når filene ligger på telefonen (or derfor har annen path).

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
MRN !

Kan du taste inn *# 0000 #

og si hvilken sw versjon du fikk .

Venter på oppgradering og det ryktes at det skulle komme ny versjon i juli .

Har selv v.03.15 , datert 17.03.2004 på min .

.......

Hei. Beklager for lang ventetid :)

Jeg har;

"V 03.15

17-03-04"

Da har vi samme versjon da. Med mindre du har oppdatert eller noe... :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...