Lapsy Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 algene døde etter en stund med uve ser det ut som... jeg vet at acfluid er korrosjonsbeskyttende.. og JA jeg har alger!!! Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Edit: dobbelpost Endret 29. juli 2004 av gran3 Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Mange dobbelposter du har da.... Tips: 1. Kjøp mye bredere slanger (10 cm Ø) 2. Kjøp noen algeetere i den lokale dyrebutikken Hadde vært artig å prøvd.... fisken vilha to funksjoner; 1 - Drepe/spise alger selv 2 - Derom de dør - sjekk tempen!!!! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Mange dobbelposter du har da.... Tips: 1. Kjøp mye bredere slanger (10 cm Ø) 2. Kjøp noen algeetere i den lokale dyrebutikken Hadde vært artig å prøvd.... fisken vilha to funksjoner; 1 - Drepe/spise alger selv 2 - Derom de dør - sjekk tempen!!!! får ta noen tropiske fisker... Lenke til kommentar
Whinz Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 har du alger i pc n ?? vannavkjøling da din løk Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 sånne algeetere kan man jo bare ha i tanken, og ett filter på ut og innsug eller? Men da må man jo ha rent vann og ikke uv tilsettninger O.S.V Men gjør ikke algeeterene fra seg (sånn som vi gjør på do). Ville ikke det skape "dritt" i systemet? Og hvis de er der må man tilsette alger slik att de ikke sulter? :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Flyttes til Kjøling - Vann og ekstrem der den hører hjemme. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Huff...må se å få rensa det hele, og anskaffe meg no sånn destillert vann og acfluid Stikk helle innom nermeste bensinstasjon og kjøp ferdigblandet frostvæske, gjør samme jobben og det er billigere. Og acfluid er korresjons beskyttende og ikke en algedreper. Jeg trodde også at det ikke var alge drepende men så har jeg hørt at det er visst det alikevell, sjekk her: http://www.kustompcs.co.uk/acatalog/info_7783.html Edit: oi litt gammel den tråden her ja, google sin feil. Endret 1. november 2008 av AllColor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå