Gå til innhold

Litt ris til komplett


Anbefalte innlegg

Det er ikke ofte at jeg har problemer med Komplett, men jeg må si at retur-avdelingen deres burde ansatt flere personer.

Jeg sendte inn tre datadeler til komplett. De mottok disse den 7/7-04.

De har enda ikke testet delene. Det har nå 15 dager siden de fikk dem.

Jeg sendte mail til de igår og da sa de at de holdt på å testet de som kom inn den 8/7-04. De sa at mine deler skulle testes iløpet av dagen eller neste dag (idag).

Men det har ikke blitt gjort. Disse delene er kritiske til mitt prosjekt. Det er tross alt hk, minne og nettverskort som jeg har sendt inn. Uten disse så vil ikke maskinen fungere. Er litt små irrirtert nå. Greit nok at det er ferieavvikling, men det finnes grenser. det har tross alt gått 15 dager siden de fikk delene...

Tips til alle: Ikke send defekte deler til komplett om sommeren. Du får de tilbake om høsten...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er i någenlunde samme situasjon som deg.

Sendte en HDD i retur som er registert mottatt av Komplett 06.07.04 (Confirmed/Mottatt), og siden det er ingenting skjedd. Regner med den status skal forandre seg når de har fått testet den? Jaja, krise er det nå ikke, alle har det vel litt travelt i denne perioden. Du kan få snike foran meg i køen for å si det slik. :D

Lenke til kommentar

Så jeg bør altså vente med å sende tilbake harddisken min til august?

 

Kjedelig å måtte vente lenge for sånne saker... Spesielt når det er snakk om store harddisker, og ellers svært liten plass(og masse korrupte filer...) :cry:

Lenke til kommentar

vel.. personlig syns jeg komplett.no har tapt seg noe voldsomt siden omleggingen...

De er trege til å sende ut, trege på retur..

Og nei, det er ikke bare pga sommertid.. ta f.eks microplex, psdata osv.. de sender ut på dagen.. mens komplett tar det ett par dager.. :(

Skuffende

Lenke til kommentar

Nå vil jeg legge til at jeg har vært i kontakt med Komplett (via PM på dette forumet :cool:) i kveld, og disken min er sendt tilbake, den var bare ikke registrert av posten.

 

Det får en si; Tar personlig kontakt med meg over PM og ordner opp! :thumbup:

Hørte jeg noen si god service?

Lenke til kommentar

Etter hva jeg har hørt, så har Komplett.no lagt om hele systemet sitt (inkl. ordre, utsendelse, retur ++++) til SAP og de har vissnok hatt endel problemer med det (som så ofte skjer når man porter til nye systemer), så jeg tipper at det er mye av grunnen til at ting har gått treigt i det siste.

Jeg har selv ingen erfaring med SAP (selv om jeg er utvikler selv), men hører ofte at det kan være litt kronglete.

Lenke til kommentar
Så jeg bør altså vente med å sende tilbake harddisken min til august?

 

Kjedelig å måtte vente lenge for sånne saker... Spesielt når det er snakk om store harddisker, og ellers svært liten plass(og masse korrupte filer...) :cry:

Dersom produktet er defekt så sender du det selvsagt tilbake så snart til mulig - det jo gå fortere enn å holde produktet igjen hjemme hos deg selv... :p

 

:tease::thumbup:

Lenke til kommentar
Etter hva jeg har hørt, så har Komplett.no lagt om hele systemet sitt (inkl. ordre, utsendelse, retur ++++) til SAP og de har vissnok hatt endel problemer med det (som så ofte skjer når man porter til nye systemer), så jeg tipper at det er mye av grunnen til at ting har gått treigt i det siste.

Jeg har selv ingen erfaring med SAP (selv om jeg er utvikler selv), men hører ofte at det kan være litt kronglete.

LOL og atter LOL!!!

Eg jobber i forsvaret, og her har vi også lagt om alt til SAP. Og siden det har ingenting fungert. Etter et halvt år så har fortsatt ikkje fått riktige lønninger, og noen får ikkje lønning, og regninger blir ikkje betalt, og i det heletatt.. så eg måtte le litt når du skriver att de er gått over til SAP system. Om ikkje engang et lite firma som Komplett klarer å bruke SAP, kordan skal da forsvaret klare det?

Stå på! =)

Til tråd starter: Det eneste som hjelper er å mase, kanskje du kommer deg fram i køen?

 

bunnlose

Lenke til kommentar

Har handlet en del hos Psdata. De sender varene veldig kjapt, har brukt bedriftspakke og sendt det til firmaet der jeg jobber så da har jeg varene dagen etter at jeg bestilte.

 

Hadde problemer med en harddisk, ny ble sendt umiddelbart ved mottak av gammel.

 

Kjempeservice!!

Lenke til kommentar
Etter hva jeg har hørt, så har Komplett.no lagt om hele systemet sitt (inkl. ordre, utsendelse, retur ++++) til SAP og de har vissnok hatt endel problemer med det (som så ofte skjer når man porter til nye systemer), så jeg tipper at det er mye av grunnen til at ting har gått treigt i det siste.

Jeg har selv ingen erfaring med SAP (selv om jeg er utvikler selv), men hører ofte at det kan være litt kronglete.

LOL og atter LOL!!!

Eg jobber i forsvaret, og her har vi også lagt om alt til SAP. Og siden det har ingenting fungert. Etter et halvt år så har fortsatt ikkje fått riktige lønninger, og noen får ikkje lønning, og regninger blir ikkje betalt, og i det heletatt.. så eg måtte le litt når du skriver att de er gått over til SAP system. Om ikkje engang et lite firma som Komplett klarer å bruke SAP, kordan skal da forsvaret klare det?

Stå på! =)

Til tråd starter: Det eneste som hjelper er å mase, kanskje du kommer deg fram i køen?

 

bunnlose

Hehe, høres ut som et brutalt kaos!

 

Nei, masing hjelper nok lite for min del. Jeg venter på x800pro kortet mitt, og det er jo som kjent forsinket fra leverandør(er).

Lenke til kommentar

Opplevde akkurat det samme. Sendte inn en rambrikke til de nå nylig og det tok dem 2 uker fra de fikk dem til jeg fikk en ny. På www.komplett.no står det at det skal være 3 virkedager fra de får delen til den skal sendes ut. Fra nå av kjøper jeg hos www.netshop.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...