SirAnderz Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Noen som vet om noe sånt ? Enten om det er ifra 10 sekund og til null, eller fra 20, eller 5 er egentlig det samma, men under 5 blir litt lite.... Noen som kan hjelpe meg ? Hadde vert tøft viss det var noe med litt lydeffekter på eller noe sånt også.. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Det er mye sånt i pinnacle å adobe premiere Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Hmm.. Jeg har arbeidet en god del med Pinnacle, men tror jeg aldri har funnet det, vet du om noe konkret hvor den er i Pinnacle ? Kan hende jeg har oversett det da jeg aldri har sett konkret etter det før ... takk uansett Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 file, new, også noe pinnacle greie... Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 file, new, også noe pinnacle greie... Bruker studio 8 og der fann jeg ikke noe.. Har forståvidt laget meg en grei selv, men hadde vært tøft og fått en annen og... Noen som vet om en fin musikk eller no sånt som passer til nedtelling fra 10 sekunder ? Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Her er noen nedtellinger av den typen som kommer aller først i tradisjonell film. http://nva.no/forum/forum_posts.asp?TID=387&PN=1 Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 1000 takk beatnik akuratt sånn jeg lette etter Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 file, new, også noe pinnacle greie... Bruker studio 8 og der fann jeg ikke noe.. Har forståvidt laget meg en grei selv, men hadde vært tøft og fått en annen og... Noen som vet om en fin musikk eller no sånt som passer til nedtelling fra 10 sekunder ? Hmm... Trokke det er noe i Studio8 Dette er i premiere igjalfall... Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Fikk det til i Premiere, men kom noe rar text i begynnelsen også teller den bare ned til 2 så skjer det ikke noe mere .. Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Fikk det til i Premiere, men kom noe rar text i begynnelsen også teller den bare ned til 2 så skjer det ikke noe mere .. jo det skjer litt mer, det kommer svart skjerm også blinker en liten hvit o i høyre hjørne oppe, så begynner neste klipp. Teksten i begynnelsen kan du ta vekk da. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Oki... Hva er det med den hvite o'en ? hvorfor vil den være der ? Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 hvis du skal kutte på filen må du først impotere den også lagre den som en ny fil.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Oki... Hva er det med den hvite o'en ? hvorfor vil den være der ? Den hvite o'en kan fjernes ved innstillinger. Dobbeltklikk på filen, så tror jeg du kan fjerne den. Husker ikke hva innstillingen het. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå