Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Hei Jeg bare lurer på om noen vill være så vennlige at dei kan gi litt tilbakemeldinger på siden min? URL : http://espen.grindhaug.org Brukernavn og passotrd er: test / test Mvh Espen Endret 22. juli 2004 av rapt0r Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Litt tom, og kjedelig kanskje? Litt grafikk og farger hadde piffa det opp litt serru! Dessuten stusser eg litt på engelsken din: "weary good" => "very good" "read under" => "read below" "ill" => "i will / i'll" "to day" => "Today" "coud" => "Could" "die of bordom" => "Die from boredom" "hupfully" => "Hopefully" "whats happend" => "what happens" eller "what has happened" "a internet cafè " => "an internetcafè" "There I think Ill go in 12th grade." => ? "I think I will attend this school until 12th grade" ? (12. klasse? HÆ?) "We have to be at the airport at 16.00 today, so that mean that we have to leav home verry soon." Snål setning, bruk heller noke lignande dette: "We have to be at the airport at 16.00 today, which means that we have to leave (from home) very soon" Endret 22. juli 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Det aller første som slår meg er - dette har jeg sett før.. Hvor? www.gamer.no! Likheten er ikke slående, men den er der. Ellers er det egentlig lite å gi kritikk på. Tomt og kjedelig.. Prøv å fikse litt flere grafiske elementer (header eller footer kanskje..?) og prøv på nytt! Endret 22. juli 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
Klette Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Personlig likte jeg den jeg. Kanskje en ekstra farge. Med bra contents blir dette veldig bra. Fjern tablesene, kjør divs og css. Sourcecode er ett ord btw Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Egentlig litt enig med arve her. Men det var minimalistisk og pent egentlig. Språket ja. Arve har påpekt noe av det. "read under" => "read below" - Kanskje en bedre setning ved å bruke "Read the following" ? Evit ingenting der ? Ser ikke poenget med å skrive at man skal lese teksten som kommer.. Endret 22. juli 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hei Takk for raske svar Jeg skal jobbe litt med engelsken. @lokaltog : grunnen til at jeg har brukt tabeller i stede for div er enkelt og greit at jeg ikke orker å tilpasse siden til IE Lenke til kommentar
Klette Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 grunnen til at jeg har brukt tabeller i stede for div er enkelt og greit at jeg ikke orker å tilpasse siden til IE Feig og en litt teit løsning egentlig. Den siden er ikke så vanskelig å få til å funke i ie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 grunnen til at jeg har brukt tabeller i stede for div er enkelt og greit at jeg ikke orker å tilpasse siden til IE Feig og en litt teit løsning egentlig. Den siden er ikke så vanskelig å få til å funke i ie. jeg er ikke feig, men lat siden jeg hadde før denne, laget jeg med div, og den bruke jeg 2 dager på å tilpasse til IE Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Vell, den var jo fin. MEN den ble litt for lys, hvis du skjønner.. Minner meg litt om en lys versjon av www.gamer.no Men ellers bra Endret 22. juli 2004 av Stish Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 For lite kontraster Og språket var jo rett og slett grusomt... Sikker på at skole i USA til neste år er noe for deg? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Og språket var jo rett og slett grusomt... Sikker på at skole i USA til neste år er noe for deg? Kanskje det er akkurat det som skal til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå