GolfBag Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 hahaha, så tragiske dere er... alle vet at : Energi og MiljøIngeniørenes Linjeforening (EMIL) er best Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Elektronikk. Jeg skal herved slutte med ex.phil.forelesninger. Var på ett av seminarene - det var LANGT mer lærerikt enn alle forelesningene til sammen! Seminar? Har vi på kyb. også sånn seminar eller? Hva går et seminar ut på? Er det en beskjed jeg ikke har fått med meg siden jeg ikke har møtt opp de siste ex.phil. forelesningene? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg ville møtt opp på ALLE forelesningene i starten. Så kan man se an situasjonen etter det. Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg ville møtt opp på ALLE forelesningene i starten. Så kan man se an situasjonen etter det. I starten ja, men jeg synes ikke det er "i starten" nå lenger Er jo nesten ferdig med en måned skole dvs. 20% av semesteret. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Jeg ville møtt opp på ALLE forelesningene i starten. Så kan man se an situasjonen etter det. And so I have... men nå gidder jeg ikke mer DataFMT: Norges Teknisk-Naturvitenskapelige Universitet.... Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Mange kule folk på Ind Øk da... men mange kule folk på andre linjer også Online er linjeforeningen jeg syns er best, men Abakus, Omega osv er også greie Omega Bulletin er jo artig lesing Endret 7. september 2004 av tintin77 Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hmm, EMIL er fortsatt den injeforeningen med flest fester... og de har fortsatt kulest opptreden ved presentasjon av arrangement (kommer inn i dresser til turbonegermusikk)... og vi skal FORTSATT vinne badekarkonkurransen (selv om det nå er fullt av sement).. Lenke til kommentar
hellfury Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hmm, EMIL er fortsatt den injeforeningen med flest fester... og de har fortsatt kulest opptreden ved presentasjon av arrangement (kommer inn i dresser til turbonegermusikk)... og vi skal FORTSATT vinne badekarkonkurransen (selv om det nå er fullt av sement).. Emil.... MWUAHAHAHAHAHAHHAAHHAAHHHAAHHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA... Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 og vi skal FORTSATT vinne badekarkonkurransen (selv om det nå er fullt av sement).. haha, vi skal knuse dere. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 I kveld er det Phaestum Immatricularis for Omega! Blir så fett! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Lurer på hvor mange av dere som gidder å møte på auditorieprøven i matte i morgen Lenke til kommentar
hellfury Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Lurer på hvor mange av dere som gidder å møte på auditorieprøven i matte i morgen Haha, når og hvor? mulig jeg tusler innom, ler høyt, og går igjen Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hva slags prøve er det dere snakker om? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 AuditorieØVING er det, ikke prøve. Og jeg var der! Kom meg da opp, selv om det var hardt! Phaestum var dritfett Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 AuditorieØVING er det, ikke prøve. Og jeg var der! Kom meg da opp, selv om det var hardt! Phaestum var dritfett Auditorieøvinger er jo i praksis åpen-bok prøve da Får jo godkjent/ikke-godkjent på de så de blir evaluert. Akkurat som at det ikke heter "klasse" men "årskull". Ikke "klasserom", men "forelesningssal". Ikke "lærer", men "foreleser". (evt. fabeldiur) Ikke "skole", men "universitet". Lenke til kommentar
hellfury Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 AuditorieØVING er det, ikke prøve. Og jeg var der! Kom meg da opp, selv om det var hardt! Phaestum var dritfett Auditorieøvinger er jo i praksis åpen-bok prøve da Får jo godkjent/ikke-godkjent på de så de blir evaluert. Akkurat som at det ikke heter "klasse" men "årskull". Ikke "klasserom", men "forelesningssal". Ikke "lærer", men "foreleser". (evt. fabeldiur) Ikke "skole", men "universitet". Akkurat det der med Elev vs Student, skole vs universitet, det er nok noe å ta med seg og ha i bakhodet... omtrent alle studentene kaller det skole.. Og det er det mange av de gamle herrer som irriterer seg grensesløst over ;-) Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) *vekke til live igjen* Jeg har tenkt å starte på NTNU til våren, men jeg er veldig usikker på hvilken linje jeg skal velge. Jeg skal definitivt velge en siv.ing.-linje, og har nå kommet frem til noen mer eller mindre aktuelle kandidater: (alfabetisk rekkefølge etter samordnaopptak.no) Datateknikk Elektronikk Industriell design (OK, jeg har egentlig for få poeng) Ingeniørvitenskap og IKT Kommuikasjonsteknologi Teknisk kybernetikk Jeg lurte på om noen som har erfaring/kunnskap kunne si litt om hva man lærer på linjene og hva man som regel pleier å jobbe med etter fullført utdannelse. Informasjonen fra NTNU er bare intetsigende markedsføringspropaganda for å rekruttere tvilere, jeg vil ha facts. Om noen har tips/råd/etc angående det å bo i Trondheim, så er jeg også veldig interessert. EDIT: Denne tråden kunne godt ha vært sticky og flyttet til utdanningsforumet. *kontakte moderator* Endret 28. februar 2005 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Istedet for å ha en stor tråd som det er nærmest umulig å finne noe vetig informasjon i uten å måtte jobbe en god del først, og som appåtil er feilpostet nå, foreslår jeg at det startes opp egne tråder hvis noen lurer på noe spesifikt. (under skoleforumet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg