HolgerL Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Til alle sammen: Fortell mer om fagene! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Til alle sammen: Fortell mer om fagene! Jessjess! Spesielt FysMat'ere =) Lenke til kommentar
hellfury Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hehe, gi dem noen uker til først tror jeg.. .. mot slutten av September har de kanskje oversikten... Noen badekarpadlere forresten? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Tråd omdøpt fra "Vi som skal begynne på NTNU til høsten" til "Den store NTNU-tråden". Ang. fagene: Ja, det tar litt tid før man får oversikt. Men hittil kan jeg si: -Matematikk 1: HARDT! Jeg har aldri noen sinne hatt problemer med matte, i hvertfall ikke problemer jeg ikke har kunnet løse med en dag eller to med skippertak. Dette her er tøffe greier! -Kretsteknikk: Myk start, virker det som.Kan bli interessant. Omega Verksted (linjeforeningen for elektronikk/kybernetikk sitt verksted) virker også som et interessant sted der man på eget initiativ kan leke seg med elektronikk og dermed lære seg pensum på en artig måte. Visstnok også tilgjengelig for ikke-Omega-folk. -IT GK: En vits. Men det betyr 9 timer ekstra fri i uken for meg... det trengs, se punkt 1. -Ex.Phil.: Tja... vet ikke hva jeg skal si. Virker som en større, mer omfattende versjon av etikk/filosofi-kaptitlet til religion 3. klasse på VGS. Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hva med jenter på kybernetikken, de er vel i stort undertall? jepp, men vi har fler enn elektronikk tror det er en 15 stykker eller noe på kyb. Noen badekarpadlere forresten? mhm Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 I hvilke år har dere Ex.Phil. og Eksperter i Team? Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 I hvilke år har dere Ex.Phil. og Eksperter i Team? Ex.Phil. er første semester Eksperter i Team er syvende semester tror jeg (fjerde året iallefall) Lenke til kommentar
gspr Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Ikke hvis jeg får det som jeg vil - da er enten Stortinget/NTNU-administrasjonen bombet ELLER de har innsett at ekseperter i team er tull! Grr! Hvor sitter du nå da Pion? Jeg befinner meg godt plantet på raskeste maskinen på PVV... Endret 25. august 2004 av gspr Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 [ikke helt forstå] Er Eksperter i Team fra første til syvende, eller bare i syvende? [/ikke helt forstå] Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Ikke hvis jeg får det som jeg vil - da er enten Stortinget/NTNU-administrasjonen bombet ELLER de har innsett at ekseperter i team er tull! Grr! Hvor sitter du nå da Pion? Jeg befinner meg godt plantet på raskeste maskinen på PVV... Nå er jeg hjemme på min dyre gprs tilkobling. er eksperter i team så fryktelig likt arbeid i team da? hadde håpet det skulle bli litt gøy jeg... lage et eller annet kybernetisk eller noe... Edit: HolgerLudvigsen: Arbeid i Team er et lite obligatorisk prosjekt vi har i små fadder-grupper i førstesemester. Eksperter i Team er et stort obligatorisk prosjekt man har i tverrfaglige grupper kun i syvende semester. I EiT arbeider man typisk for et firma som bestiller oppdrag fra NTNU. Endret 25. august 2004 av Pion Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jøss, pion....etter bare noen uker der oppe ser du ut til å være en skikkelig hardbarket, integrert NTNU sntudent, jo! :!: Lenke til kommentar
gspr Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Haha, jeg ble nettopp vist "Dvask" her på PVV... en maskin fra 1983. En idle shell tok et par prosent CPU, og vi snakker minutter før sshd kom seg til å spørre etter passord ved innlogging. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 En kasse tuborg i dusør til dem som viser meg hvor indøks showkar blir bygd :D Skal vi gjøre en avtale? alle mot indøk!!!! til dragvoll med dem!! Lenke til kommentar
hellfury Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 En kasse tuborg i dusør til dem som viser meg hvor indøks showkar blir bygd :D Skal vi gjøre en avtale? alle mot indøk!!!! til dragvoll med dem!! Øy! Ikke diss Dragvoll! Jeg har fag der! Men jeg er med på å sabotere ind.øk.! (har de bond babes i år og?) Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Har hørt rykter om at de skal kjøre et slikt show i år og... det har de visst gjort siden 1999 eller noe slikt... men de smører jo admiralen så det holder... Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Har vi noe spesielt imot ind.øk? Jaja.. jeg er med på å sabotere uansett Lenke til kommentar
ImmerFx Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 ej! Hva har dere i mot indøk?? Jeg går på indøk data/komtek. Lenke til kommentar
hellfury Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 ej!Hva har dere i mot indøk?? Jeg går på indøk data/komtek. Ind.Øk er alles mål ;-) CV ryttere så det holder ;-) Neida, har ikke så innmari mye imot indøk... litt misunnelig på at dere har fått endel usannsynlig fine damer... . Utover det så er det vel bare det at dere er den eneste grenen av SVT på gløs som gjøre dere noe utsatt ;-) Lenke til kommentar
ImmerFx Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Vi har ikke noe særlig å gjøre med SVT da, instituttet (IØT) bestemmer selv over seg selv, fakultet SVT bestemmer tilnærmet 0 over oss. Vi er jo en del av Gløshaugen! Mange bra damer her ja! ( i alle fall en høyere andel jenter enn på de fleste(ikke kjemi:P) andre siving Lenke til kommentar
TiMMi- Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Ja, hva syntes dere om NTNU så langt? Har kommet igang på fysmat'en, og må si at jeg er positivt overrasket. Matten har vært hard, men for all del overkommelig, er dog noen små bruddstykker her og der;) (Vi har desutten mattebok på engelsk, i motsetning til alle andre Matte 1'ere!) Ex.phil er vell stort sett veldig kjedeli, men foreleseren har jo sine små vettuge øyeblikk som hjelper mye på! IT kan sies å være det letteste faget så langt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg