Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Er Half-Life verdt å spille gjennom nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, spill det igjennom. Det kan jo også være greit å være kjent med historien før toeren fyres i gang.

Jeg har en gladhistorie om Half-Life fra da jeg jobbet på Ram&Rom i Trondheim. Inn kommer det en fyr for å kjøpe det, og i det jeg finner frem CDen, sier jeg at det er et fantastisk spill han er i ferd med å kjøpe. Da repliserer han: "Jeg veit. Jeg har spilt det igjennom allerede, men jeg føler at jeg skylder dem penger." :D

Lenke til kommentar

HL1 er defentitivt verdt å spille gjennom nå!

Jeg gjorde det for et par uker siden, og den utdaterte grafikken som alle snakker om, la jeg knapt merke til, fordi dette spillet greier å suge deg inn i spillet på en annen måte en noe annet spill jeg har prøvd greier.

Rett og slett et skummelt bra spill.

Lenke til kommentar
Altså har ikke spilt half-life enda, gadd rett å slett ikke.

Men er det verdt å spille gjennom nå. RiGht Now???

nei....

For en som ALDRI har prøvd det, så må han bare gjøre det, men for en som meg som har spilt det litt for mange ganger..._NEI!!!!!_

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Vil det bli månedlig betaling med Source? Vil da i så fall Valve ha eigne server? Har berre sett månedlig betaling på MMO spel som PS og SWG.

@ topic: Eg vart lei av å sitje i ei vogn som kjørte i ein evighet, så det var det. :p

Endret av zeph
Lenke til kommentar

For all del, spill, gutt, spill! Nå fikk jeg nesten lyst å spille det rundt igjen selv også ...

Tips for å sprite opp HL-singleplayer: Last ned Counter-Life! Denne mod'en fikser CS-våpen til vanlig HL, og gjør det hele en god porsjon artigere. Hadde det ikke vært kjekt å mose en headcrab med en velretta .50-kule? :p

PS! Du trenger den gamle installasjonen (ikke Steam) av Half-Life inkl. CS v1.5 for at Counter-Life skal virke ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...