Rampage Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Altså har ikke spilt half-life enda, gadd rett å slett ikke. Men er det verdt å spille gjennom nå. RiGht Now??? Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Tja, ville heller ventet til HL2 kom.. Husker jeg rett er HL1 inkludert der, og bruker samme engine som HL2. Synes spillet var vanvittig artig da det kom, og synes absolutt det er verdt å prøve hvertfall! Lenke til kommentar
insider Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hvis du takler den "noe utdaterte" grafikken så er det et bra spill å spilel gjennom Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Om det er verdt det? Jeg gikk igjenom det for et par dager sia... så ja det er verdt det. Genialt spell. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Så HL1 er med i HL2?? Hmmm, Lenke til kommentar
stengah Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Er ikke sikker på om det er bekreftet at HL1 følger med HL2 med det samme HL2 kommer ut, men det skal komme etter hvert i alle fall. Jeg synes HL1 er verdt å spille gjennom i dag selv om det har utdatert grafikk. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Så vidt jeg hørte skal Source-porten av Half-Life koste penger, og selges uavhengig av Half-Life 2. Og ja, Half-Life er flotte saker. Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Ja, spill det igjennom. Det kan jo også være greit å være kjent med historien før toeren fyres i gang. Jeg har en gladhistorie om Half-Life fra da jeg jobbet på Ram&Rom i Trondheim. Inn kommer det en fyr for å kjøpe det, og i det jeg finner frem CDen, sier jeg at det er et fantastisk spill han er i ferd med å kjøpe. Da repliserer han: "Jeg veit. Jeg har spilt det igjennom allerede, men jeg føler at jeg skylder dem penger." Lenke til kommentar
kingnothing Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 HL1 er defentitivt verdt å spille gjennom nå! Jeg gjorde det for et par uker siden, og den utdaterte grafikken som alle snakker om, la jeg knapt merke til, fordi dette spillet greier å suge deg inn i spillet på en annen måte en noe annet spill jeg har prøvd greier. Rett og slett et skummelt bra spill. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Altså har ikke spilt half-life enda, gadd rett å slett ikke. Men er det verdt å spille gjennom nå. RiGht Now??? nei.... For en som ALDRI har prøvd det, så må han bare gjøre det, men for en som meg som har spilt det litt for mange ganger..._NEI!!!!!_ Endret 22. juli 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Så vidt jeg hørte skal Source-porten av Half-Life koste penger, og selges uavhengig av Half-Life 2. Selvfølgelig! Gabe skal jo selvsagt ha råd til de tusen burgerne sine, han også! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Vil det bli månedlig betaling med Source? Vil da i så fall Valve ha eigne server? Har berre sett månedlig betaling på MMO spel som PS og SWG. @ topic: Eg vart lei av å sitje i ei vogn som kjørte i ein evighet, så det var det. Endret 22. juli 2004 av zeph Lenke til kommentar
atrax Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 For all del, spill, gutt, spill! Nå fikk jeg nesten lyst å spille det rundt igjen selv også ... Tips for å sprite opp HL-singleplayer: Last ned Counter-Life! Denne mod'en fikser CS-våpen til vanlig HL, og gjør det hele en god porsjon artigere. Hadde det ikke vært kjekt å mose en headcrab med en velretta .50-kule? PS! Du trenger den gamle installasjonen (ikke Steam) av Half-Life inkl. CS v1.5 for at Counter-Life skal virke ... Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 JA... Spill det. Vi vet jo ikke enda om Half life Source kommer med half life 2 Lenke til kommentar
smetho Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Ja, selvfølgelig må du det definitivt mitt favorittspill! Jeg legger heller ikke merke til den dårlige grafikken...det hele fungerer så bra at det ikke ødelegger særlig. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Vil det bli månedlig betaling med Source? Vil da i så fall Valve ha eigne server? Har berre sett månedlig betaling på MMO spel som PS og SWG. Nei, hvorfor i huleste skulle Valve kreve penger, kun fordi det er en forbedret versjon av "mest spilte mannskit noen sinne"? Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 JA... Spill det. Vi vet jo ikke enda om Half life Source kommer med half life 2 Jo. det er bekreftet Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 JA... Spill det. Vi vet jo ikke enda om Half life Source kommer med half life 2 Du har skjønt det du Lenke til kommentar
rlz Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Husker når jeg kjøpte meg Half Life GotYE, det var tider det. Beste singleplayer-opplevelsen jeg noensinne har hatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå