Gå til innhold

Trenger større kabinett, mitt er forlite.

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har nettopp kjøpt en slik vifte. og har dette kabinettet.

Resultattet ble at kabinettet er forlite. Når jeg har montert CPU kjøleren og satt i HK, for jeg ikke plass til PSU. Kan noen anbefale et kabinett som det er plass til dette i.

Helst skal det vær ferdiglaget plass til to kabinettvifter, da jeg skal ha det inn.

Edit:

Hei igjen.

Har sett litt på dette kabinettet. Men, monteres HK i toppen eller bunnen?? Er det laget plasser til vifter??

På forhånd takk for hjelpen.

Endret av chrisege
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett litt på dette kabinettet. Men, monteres HK i toppen eller bunnen?? Er det laget plasser til vifter??

Hk monterer du som vanlig, og ja, det er en ferdig hull for vifter!

INNLEGG NuMMER 100 :w00t:

Endret av HuzZzla
Lenke til kommentar

Hk monterer du som vanlig, og ja, det er en ferdig hull for vifter!

INNLEGG NuMMER 100 :w00t:

Men for jeg plass?? Nå for jeg ikke plass til vifta jeg har kjøpt, fordi den kresjer med PSU

Endret av chrisege
Lenke til kommentar

Synd at du velgte chieftech da, jeg ville heller anbefalt deg et aopen h600b eller aopen h600c, har selv et h600b og er storførnøyd.

H600b er veldig mye for pengene, og du får jo også med en 350w Forton/Source strømforsyning som alene koster MASSE penger! :p

Jeg synes chieftech kabinettene er for tunge, de er heller ikke helt min smak, men du bil helt sikker bli storfornøyd, ettersom du hadde qtec før!

Lykke til med nytt kabinett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...