Gå til innhold

Så høy Iq har kjendisene!

Anbefalte innlegg

Stephen Hawkin (autist) 280 i iq

Albert Einstein (30% mindre hjerne enn et vanlig menneske) 196 i Iq

Jola Sigmund 192 i iq

Ingmar Bergmann (svensk filmregisør) 185 i iq.

Marilyn Monroe (avdød model og skuespillerinne) 163 i Iq

Jessica Simpson (artist) 160 i iq

Dolph Lundgren (skuespiller, tidligerre forsker, europamester i karate kyokoushinkai og bodybuilder) 160 i Iq

Lisa Simpson (datteren til Homer Simpson) 156 i Iq

Sharon Stone (skuespillerinne og tidligerre Ford-modell) 154 i Iq

Jim morrisson 149 i Iq

Adolf Hitler (han som vi alle er så "glad" i) 141 i Iq

Madonna (pop sangerinne, skuespiller og forfatter) 140 i Iq

Shakira (latinpop-sangerinne, ikke naturlig blond) 140 i Iq

Marilyn Manson (Metal-artist, forfatter, dikter, kunstner) 140 i iq

Arnold Schwarzenegger (Guvernør, forfatter, tidligerre restaurant eier, jurist, bodybuilder og skuespiller) 135 i Iq

Muhammed Ali (før han fikk Parkinson, tidligerre bokser)77 i Iq

Hvis noen lurer var ikke monroe naturlig blond... ;)

Noen flere som burde vært på denne listen?

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At hun ikke vet hva en brønn er har meg kunnskap å gjøre, ikke IQ. IQ er egentlig et syk mål på hvor godt du skjønner sammenhengen mellom abstrakte figurer og mønster, og trenger ikke å ha noe som helst å si for hvordan du klarer deg. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
(...) Asperger (syndrom), dette syndromet gir ekstrem iq, men folk som har dette syndromet har ingen sosial inteligens.

Asberger gir ikke ekstrem intelligens, det kan jeg love deg. Gikk i klassen med en slik i 2 år og med tanke på at Asberger er en meget mild form for autisme, hadde han sine "bright moments" og selvfølgelig sine spesialiteter. Helt a-sosial er man heller ikke. Bare se på Steven Spielberg...

Lenke til kommentar

På den lista der er nok kun Stephen Hawking og Adolf Hitler vi med sikkerhet kan fastslå er/var genier. IQ = Oppskrytt.

En forsker med IQ på 100 tror jeg nok har mer mellom ørene enn f.eks en filmstjerne med 160. (Her generaliserer vi folkens! ;))

Lenke til kommentar
På den lista der er nok kun Stephen Hawking og Adolf Hitler vi med sikkerhet kan fastslå er/var genier. IQ = Oppskrytt.

En forsker med IQ på 100 tror jeg nok har mer mellom ørene enn f.eks en filmstjerne med 160. (Her generaliserer vi folkens! ;))

det er ikke sikkert, det kommer ann på hva forskeren forsker på og sånne ting, bar fordi man er en skuespiller betyr ikke det at man er dum

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...