Jtand Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 I nettbutikkene finnes det strømforsyninger med 1 vifte, 2 vifter og faktisk 3 vifter (!).. Hva er egentlig vitsen med å ha så mange vifter? Er det bare for å kjøle ned PSU-en eller? Hvor mange vifter anbefaler dere på PSU? Selv har jeg Q-Tec 450W med 2 vifter og det bråker litt for mye, for å si det mildt! Jeg har hørt mange flere har sagt at Q-Tec bråker noe sinnsykt, ALDRI mere Q-Tec for meg!!!! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Vel, jeg er av den oppfatningen at 2 vifter holder iallefall i en PSU. Du trenger ikke 3 igrunn. Jeg hadde selv Q-Tec strømforsyning, og den bråkte en del ja. Så jeg satt begge viftene på 5 volt. Jeg åpnet dekselet og loddet de på den røde ledningen. Funker fint. Anbefales visst du irriterer deg noe grenseløst. Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 som han sa her over. med 2 vifter kan du kjøre ned hastigheten på viftene. Enkelte har viftestyring integrert manuelt eller elektronisk. Ellers.. at du ALDRI mer vil ha Q-Tek pga viftestøy så syns eg du tramper på en Q-Tek på feil grunnlag sånn egentligt. hadde du sagt "ALDRI mer Q-Tek fordi det er noge sjid" så hadde eg følt mer med deg Søker du på Q-tek PSU på forumet her finner du nok drit preik om denne PSUen til å holde deg opptatt i ei uke om du skal lese alt Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg foretrekker 1x stooooor vifte! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg foretrekker 1x stooooor vifte! Altså 1 stk vifte på 120mm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå