saabergromt Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Jeg har etter en stund, endelig fått ned støynivået mitt til et meget lavt og akseptabelt nivå. Sitter nå å venter på et Creative GeForce 3 ti 500 kort, som skal erstatte mitt stillegåend, men trææææge GF2mx400 kort. Er det noen som kan si noe om støynivået og kjølingen til den originale vifta på GeForce 3 kortet ? Blir det stillere med en CrystalOrb ? -------------------------------------------------- Unngå klabb, bak en pris og kjør SAAB ! Lenke til kommentar
germ Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Kortet bråker MER med Crystal Orb'en.. Er rimelig stillegående orginalt.. Lenke til kommentar
TerjeJensen Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 ^^^men også nok så svak kjøling, med tanke på overklokking... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 vel, jeg har creative gf3ti200, og viften som er på som default, er meget støysvak. har overklokket kortet til 235/533 med standard vifte uten problemer, men byttet den ut med følgende vifter bare for moro skyld: Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 psilocyb: har du hørt utrykket "ikke barber deg med øks" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå