Zardoz Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 dette er sikkert et plagsomt newbie sp mål for veteranene, men plz ha tålmodighet :smile: Når & hvis jeg ønsker å loade visse maps, så får jeg en feilmelding under oppkobling. Feilmeldingen inneholder ordene "connection failed" og "package mismatch version" eller noe lignende. Husker i farten ikke map-navnene det gjelder. Hva kan jeg gjøre for å fixe dette? Jeg bruker GOTY -versjonen av UT. På forhånd takk for instruktiv respons Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 eg har aldri prøvd goty versjonen.... det du kan gjøre er å sjekke i loggene til UT og fortelle meg kva som er gale eller du kan spør på infogrames forumet...det får du hjelp på 5sekunder Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 24. april 2002 Forfatter Del Skrevet 24. april 2002 takk for tipsene siDDIs, de gir meg i hverfall noe mer å gå på :smile: Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 bare se hva det står i readme da fikser alt seg, hadde problemet før. Oki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå