Joachim_F Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 I følge en e-post som tilsynelatende kommer fra Gabe Newell, satser Valve på å bli ferdig med Half-Life 2 veldig snart. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hmm.... da gjennstår det bare å få gitt ut spillet.... noe som kan ta sin tid. Skulle vel komme i August/September vist jeg ikke tar helt feil.... Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) forhåpentligvis før jul Endret 22. juli 2004 av cock hammer Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 på play.com står det 24 september Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 I følge en e-post som tilsynelatende kommer fra Gabe Newell, satser Valve på å bli ferdig med Half-Life 2 veldig snart. <a href="http://gamer.no/art.php?artikkelid=8957">Les artikkelen her</a> O'boy er det mulig er det virkelig slik at dette endelig kommer til folket. Lenke til kommentar
stengah Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 O'boy er det mulig er det virkelig slik at dette endelig kommer til folket. Jepp, og HL1 kom jo også til folket etter hvert selv om det også ble utsatt i ett år. Det sies at hvis et spill blir gutt ut full av bugs, vil det bli husket i all fremtid, men hvis et spill blir utsatt veldig lenge, og dermed blir utgitt bugfritt, så er det ingen i fremtiden som husker at det ble utsatt. Eller noe sånt. Med andre ord: utsettelser > bugs Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Gi oss spillet og patch det senere Lenke til kommentar
notarget Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Gi oss spillet og patch det senere Fint at de bruker tid for å finne bugs og slikt, istedenfor at vi skal skrike etter patch, patch og patch. Men patch kommer det uansett Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hadde bare vært kjekt med spillet før skolen starter. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 hvorfor skulle Gabe Newell gi innformasjon om spillet til en ukjent mann/gutt ? trodde spillet var ferdig,men skulle vidresendes til Vivendi ? sitat: Sist, men ikke minst, Gabe Newell har nok en gang bekreftet at selskapet planlegger å levere en ferdig versjon av spillet til Vivendi i august. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 hvorfor skulle Gabe Newell gi innformasjon om spillet til en ukjent mann/gutt ? trodde spillet var ferdig,men skulle vidresendes til Vivendi ? sitat: Sist, men ikke minst, Gabe Newell har nok en gang bekreftet at selskapet planlegger å levere en ferdig versjon av spillet til Vivendi i august. Fordi Gabe og resten av Valve faktisk tar seg friheten til å svare på e-mails fra fans, og av og til røper de informasjon som mange ikke vet. Jeg blandt annet var den første som fikk vite at de kommer til å porte Condition Zero over til source engine og adde den offisielle CS boten til CS Source fordi jeg tok meg friheten til å sende Erik fra Valve en e-mail om det. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 hvorfor skulle Gabe Newell gi innformasjon om spillet til en ukjent mann/gutt ? trodde spillet var ferdig,men skulle vidresendes til Vivendi ? sitat: Sist, men ikke minst, Gabe Newell har nok en gang bekreftet at selskapet planlegger å levere en ferdig versjon av spillet til Vivendi i august. Fordi Gabe og resten av Valve faktisk tar seg friheten til å svare på e-mails fra fans, og av og til røper de informasjon som mange ikke vet. Jeg blandt annet var den første som fikk vite at de kommer til å porte Condition Zero over til source engine og adde den offisielle CS boten til CS Source fordi jeg tok meg friheten til å sende Erik fra Valve en e-mail om det. ok ^Th0mas^,tviler ikke på dine utsagn men det går jo mye rykter når det gjeller utgivelse av hl2,kansje derfor man ikke tror alt som blir skrevet på netet. men personlig tror jeg spillet kommer ut 3 sep i år. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Vel, beta testingen av CS Source kommer til å starte rundt 10. August, vet ikke hvor lenge den vil vare, men det er jo logisk at spillet ikke går gold før beta testingen er over i og med at de skal bundle HL2 med CS. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hadde bare vært kjekt med spillet før skolen starter. Tror ikke vi skal satse på det nei Herregud som jeg gleder meg! Den greia man kan løfte ting med, hva heter den? Et slags våpen. Ikke for å dra det OT, men det jeg gleder meg til i år er: (fra mest til minst) 1. HL2/CS2 2. Doom 3 3. GTA SAn Andreas 4. S.T.A.L.K.E.R Lenke til kommentar
monstar Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hadde bare vært kjekt med spillet før skolen starter. Helt enig , men det er vel tvilsomt? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 skulle ikke Dod source også komme med HL2? Lenke til kommentar
alfern Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Synes Vampire: Bloodlines, som er bygd på HL2 motoren ser ganske rått ut. Men det kommer vel ikke ut før nærmere jul. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 skulle ikke Dod source også komme med HL2? Ikke med, men gratismod senere Lenke til kommentar
defzx Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 skulle ikke Dod source også komme med HL2? Ikke med, men gratismod senere Kommer natural selection som mod tror dere? Er så digg spill!!! Tenk ns i hl2 grafikk, det er jo drømmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg