Gå til innhold

Netshop notebook 1557GLS

Anbefalte innlegg

Netshop notebook 1557GLS

CPU: 1,7GHz

Minne: 512MB

Harddisk: 60GB5400RPM

CD-Enhet: CD-R/DVD kombinert.

Skjerm: 15" SXGA

Skjermkort: ATI 9700 128MB

56K modem

10/100 nettverk

802.11g trådløst nettverk

------------

Pris: 14 990,00 Inkl. mva.

------------

Dette er en pc jeg har tenkt å anbefale en venninne av meg.. Jeg leste testen hos Barbara, og de hadde ingenting negativt å si.. Men det må det jo være !

Så: er det noen her som har denne, og vil komme med noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bra kjøp det. Men hvis hun ikke trenger grafikkkort til de aller feteste nye spillene, kan hun jo se på denne, og spare 2700,-

litt mindre harddisk også..

det er forresten mange poster her om den pc'en du spør om. se nedover litt og les på de.

ps: Tundra 1557, Aopen 1557, netshop 1557GLS, er identiske pc'er på mange måter. Aopen selger disse i halvfrabikat til web-butikkene som setter inn harddisk, minne, skjermkort, batteri og prosessor.

sjekk www.psdata.no , www.digitalimpuls.no , www.netshop.no , husker ikke flere:)

lykke til

Endret av Nessa
Lenke til kommentar
Når det gjelder 5400rpm harddisker... Er det et stort handycap egentlig?

Jeg hadde en 60gb 7200 rpm disk før. Nå har jeg 80gb 5400 rpm disk. 7200 rpm disken er nok kjappere i tester, men jeg merker ingen spesiell forskjell til mitt daglige bruk, så da vil jeg heller ha 20gb ekstra.

Lenke til kommentar

Men det man må huske på, er at det faktisk finnes 4-5 forskjellige Radeon 9600-løsninger. Det er for det første forskjellig ytelse på de med 64MB og 128MB skjerminne, men også frekvensen på minnet/kjerna kan være forskjellig fra produsent til produsent.

Radeon 9700 Mobile (M11) derimot, er lik over hele fjøla..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...