FuglFøniks Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Eyy, skal mekke meg no digg mat ikveld, da jeg er alene hjemme ( ) Blir nok noe med biff, enten entrecôte eller indrefilet. Jeg har også tenkt til å steke/lage sånne båtpoteter (sånn i olje og krydder...) Samt bernaise saus, ruccolasalat ++ Ka dokk trur? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Rett i koppen...........:-) Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Grændis? Er med på biffen jeg ass, hvis du lager'n! Lenke til kommentar
PoTt3y Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) slettet Endret 22. juli 2004 av PoTt3y Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Da blir det nok det Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Masse sånn PoTt3y og sånn Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Fjordland raspeballer. Mmmmm. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 *Tenke på hva jeg skal ha til middag i dag* Kanskje det blir raspeballer Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Her er mine forslag (det med biff og potetbåter høres smart ut btw.): Koteletter og pommesfrites/poteter/potetbåter Biff og fløtegratinertepoteter/potetbåter/pommesfrites Pølse og potetmos/pommesfrites Hot dog Kylling og ris/pommesfrites Blomkålsuppe Tomatsuppe Spaghetti og kjøttdeig Meksikansk gryte/gryterett Løvbiff og pommesfrites Lapskaus Servelatpølse med poteter og makaroni Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Her er mine forslag (det med biff og potetbåter høres smart ut btw.): Koteletter og pommesfrites/poteter/potetbåter Biff og fløtegratinertepoteter/potetbåter/pommesfrites Pølse og potetmos/pommesfrites Hot dog Kylling og ris/pommesfrites Blomkålsuppe Tomatsuppe Spaghetti og kjøttdeig Meksikansk gryte/gryterett Løvbiff og pommesfrites Lapskaus Servelatpølse med poteter og makaroni Thanks darkness Mange gode forslag der, skal ta noen av dem de kommende dagene Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Alene hjemme andreas? blir party i kveld da.. samma om det bare er torsdag Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Alene hjemme andreas? blir party i kveld da.. samma om det bare er torsdag Seff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå