Gå til innhold

Radio/mp3 - SE k700

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener at du ihvertfall kan høre på mp3 mens du skriver meldinger ;) men tror at det kan bli litt hakkete. Skal ikke si det helt for sikkert

Jaha, hadde jo vært greiere hvis en som hadde telefoenen hadde svart, fordi da vet de det jo 100% sikkert... :yes:

Lenke til kommentar
Sant nok, får denne telefonen etterpå, så kan svare deg da. Men noen andre som har telefonen kan vel svare på det :) Jeg bare går utifra at det fungerer siden man kan det på de fleste andre telefoner med mp3, blant annet 6230, P900, SX1...

Ok, jeg får den telefoen muligens i morgen kveld... Har fått så dårlig serivce av el-kjøp at han fyren sa : Kom tilbake på fredag kveld, så skal jeg ordne helt ny telefon til deg... Må bare betale mellomlegget :!: Det er veldig lite :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7815234

Hei,

Jo, du kan høre på MP3/Radio og samtidig gjøre andre ting samtidig.

Husk bare at K700 ikke er en Symbian-telefon, og vil derfor ikke klare dette like bra.

Mens du hører på MP3/radio, velg "minimize" fra menyen. Du vil da bli sendt tilbake til hovedskjermen, (der det står telenor/netcom etc), og du kan nå skrive meldinger.

Håper det hjalp :)

MVH,

Jonas

Lenke til kommentar
Hei,

Jo, du kan høre på MP3/Radio og samtidig gjøre andre ting samtidig.

Husk bare at K700 ikke er en Symbian-telefon, og vil derfor ikke klare dette like bra.

Mens du hører på MP3/radio, velg "minimize" fra menyen. Du vil da bli sendt tilbake til hovedskjermen, (der det står telenor/netcom etc), og du kan nå skrive meldinger.

Håper det hjalp :)

MVH,

Jonas

Jo, mange takk... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...