Gurpinder Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Mitt system: Asus p2b 400bx hovedkort Pentium 266mhz cpu WB 40gb ata/100 5400rpm 128mb pc100 sdram Hei, har nettop kjøpt ny harddisk fra komplett.no, Jeg har satt den som primary master, men bios'n finner den ikke, den bare fortsetter å søke uten å komme noen vei. Er systemet mitt for gammelt til denne harddisken eller befinner feilen seg et annet sted? Lenke til kommentar
TheTurboMan Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 hei du må nok oppdgradere bios Lenke til kommentar
knut Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Du må også passe på at med wd disker så må den stå som single og ikke master hvis den står alene på ide kanalen. (helst på pin to og tre nede fra høyre side, eller på cable select). Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Gå til hjemmesiden til WD å last ned et program som fixer dette problemet, Det står foklart på siden hvordan du skal gjøre set. Det som er problemet er at biosen din ikke takler så store HD. Lenke til kommentar
knut Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 p2b hovedkortet støtter så store harddisker. Den siste biosen kan hentes ned her: ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/BIOS/Slo...ardwaremonitor/ Lenke til kommentar
Gurpinder Skrevet 25. april 2002 Forfatter Del Skrevet 25. april 2002 Takk for hjelpen... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå