llyffant Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Noe som vet som det går an å bruke gps'en sammen med en pc? Noe aa en ordentlig gps. Sånn at man kan få fram et kart på pc'en og en prikk som viser hvor du er? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Skal gå på telefonen ja. Men pc`en.... don`t think so. Lenke til kommentar
EyesMan Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hei, Hei. Jeg har nesten bestemt meg for å kjøpe Nokia 5140 telefonen. Men jeg har et sinnsykt dumt spørsmål: Kan man bruke telefonen som en vanlig mobil med Nokia Xpress-on™ GPS Shell på? Må bare spørre. Syns faktisk telefonen er knall tøff med dette deksel på, og hadde vært kjempe synd om den var kun brukanes som GPS men dette deksel. Lenke til kommentar
llyffant Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 hmmm.......det har jeg egentlig ikke tenkt på, tok det som en selvfølge at telefonen virker med gps dekselet på. Noen som vet 100% ? Lenke til kommentar
Gauty Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 ja.. den virker 100% selvom du har på GPS dekselet! Litt tåpelig spm..da dette er en selvfølge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå