Joachim_F Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Kan din PC kjøre Doom III? Det er spørsmålet Todd Hollenshead besvarer nå. I tillegg har det blitt publisert offisielle "benchmarking"-resultater fra den ferdige versjonen av spillet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hva mener han egentlig med det? At en overclocket AMD 3000+ kjører tregere enn en vanlig AMD 3000+ ? Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) han mener at det kan oppstå problemer med spillet. Endret 22. juli 2004 av cock hammer Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Slik jeg forstår det mener han at hvis en prosessor allerede er overklokket "på grensen" til hva den klarer, er det mulig Doom III vil være en litt for stor påkjenning. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Er jo bare å kjøre default hastighet det. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Blir spennende å se hvordan Doom 3 vil bli på min maskin når det kommer en demo. Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Slik jeg forstår det mener han at hvis en prosessor allerede er overklokket "på grensen" til hva den klarer, er det mulig Doom III vil være en litt for stor påkjenning. Hmm, han snakker da ikke om overklokkede prosessorer. A note on overclocking: it is very likely that overclocked configurations that "play everything else perfectly" will start to show problems on D3 due to new usage patterns. Everyone is of course free to do whatever they want with their own hardware, but don't complain to us... Talking to John briefly about his overclocking comments made some things clear to us that many enthusiasts will need to be aware of. When he speaks of "new usage patterns" he is literally talking about transistors on some of new GPUs that are going to be used for the first time when you play DOOM 3 on your video card. So be aware that pushing your GPU MHz may get you different results in DOOM 3 than with other games. Endret 22. juli 2004 av Kenneth_S Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Slik jeg forstår det mener han at hvis en prosessor allerede er overklokket "på grensen" til hva den klarer, er det mulig Doom III vil være en litt for stor påkjenning. Hmm, han snakker da ikke om overklokkede prosessorer. Nei, det er nok grafikkort det er snakk om. Uansett viktig å huske på. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Slikt jeg mente det var, Nvidia bra på Doom 3 og Ati bra på HL2 Lenke til kommentar
Stian B. Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Det at overklokket grafikkort kan bli varmere med Doom3,er fordi det bruker nye 3D instruksjoner osv.Og "noen" transitorer på grafikkortet ditt kan bli brukt for første gang. Som der igjen utvikler mer varme. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Slikt jeg mente det var, Nvidia bra på Doom 3 og Ati bra på HL2 Kort sagt, men jeg har følelsen på at ATI får mer fordel på Hl2 enn det NVidia får på DIII Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg