Ozelot Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Har en gammal p166 elns med win 98 på, og jeg sliter litt med å få ADSl over på den. Noen som har en maskin med adsl og win98 på som kan forklare meg hvordan jeg skal gjøre dette `? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hvem leverer ADSL'en? PS! Bilde i signaturen er ikke lov Lenke til kommentar
wil Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 skal ikke være så utrolig vanskelig å få ADSL på en Windows 98 maskin. prøv å finn drivere til nettverkskortet ditt hvis du ikke har det eller prøv å bruk cd`en som fulgte med da du fikk ADSL pakken din. se om kanskje dette funker. jeg husker at jeg la opp ADSL på både en ME og en Windows 98 maskin for et par år siden. da installerte jeg bare programvaren fra cd`en og skrev inn brukernavn og passord og sånn så var den opp på nett ganske fort egentlig. har du forresten satt opp slik at du får automatisk Ip da? prøvd å pinga en nettside? ellers kan du jo prøve winipcfg for å se om du får ip. lykke til. Lenke til kommentar
CreapingDeath Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 ojojoj stort og vanskeligt spørsmål. Du må utdype myyyyyyyyyyye mer. I teorien funker det fint på win98 ... men nå er win98 engang win98, så det er MANGE fallgruver, og tonnevis med muligheter for å skikkelig lage kaos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå