Koffe Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hei. Jeg lurer på å anskaffe meg en BMW 3-serie fra slutten av 80 tallet. Har en annen bil nå som jeg skal selge og jeg har lyst på en bil som jeg kan trimme, som ser bra ut, går bra og som er holdbar. Den gamle 3 serien har mange av disse egenskapene, men jeg har hørt mye forskjellig om motoren i disse bilene. Hvis jeg kjøper en har den nok gått ca 200.000+ Er dette "for mye" for en så gammel BMW motor? Jeg regner med å gi noen tusen i reparasjoner og jeg kan skru ganske bra. Noen som har noen erfaringer å dele? eller synspunkter? Takker så mye for svar. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Mitt synspunkt er at denne egentlig hører hjemme i "Bil -> Bil Salg/kjøp". Flyttes. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Beklager, var i tvil siden det var først og fremst motoren det var snakk om her. Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 siden det ikkje er så mangen svar her så anbefaler eg og sjekke www.bmwguiden.no og www.bmwccn.no , er mangen som kan bmw der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå