Gompedyret Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg hadde et spill før harddisken konka. Du var en skigærning som skulle gjøre alle slags stunt nedover mer eller mindre vanskelige bakker. Spillet var i 2d (du så alt rett fra siden) og du styrte fyren med musa. Forlengs og baklengs salto fra stillestående gikk som en lek etter litt trening. Skulle gjerne hatt dette igjen, men er helt blank på hva navnet var. Noen som vet? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Ski Stunt (Eller var det Ski Stunt Simulator?) Endret 22. juli 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Nei, det var SkiStunt, som du nevnte først! Jeg har det selv, man kan også være julenissen! Spiller det nå og da, men ikke så mye siden jeg har gått igjennom det X antall ganger... Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Åja, nemlig! Takk som byr. Dette spillet er glimrende om du trenger en liten mental avkobling, et typisk "fjolle rundt med i ti minutter"-spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå