Gå til innhold

Ny hjemmeside; innspill

Anbefalte innlegg

Endelig har jeg fått satt i gang med å lage ny hjemmeside med css/divs og php/database. NB; Jeg er enda ikke ferdig med å legge inn stoff, og det som er der skal redigeres. Dette til orientering.

Jeg lurer på om folket kan komme med innspill på denne siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
+ de to hendene øverst på siden. orginalt!

- bytt ut js på førstesiden med

<?php
echo date("Y",time());
?>

...dersom du har støtte for php.

Fjartan:

Hva mener du med den koden der? Hva gjør den?

Lokaltog:

Skal endre det med.:: ::.

Lenke til kommentar
Vil du ha innspill på design? Ok, here goes:

+ Lyst og lett

- Rotete

- Hva gjør de hendene der?

- Stusselig "header" (bjørn et-eller-annet)

- Tittelen med .:: og ::. - ser bare harry og fjortis ut!

- Uoversiktlig meny

Noen forslag til hvordan jeg kan endre menyen? Og hva mener du med rotete?

Lenke til kommentar

Skal se hva jeg finner på mht autosize PelsJakob.

Sitter og lurer på om jeg skal dele menyen opp i to rader slik at jeg eventuelt får plass til flere menypunkter i fremtiden, har planer må vite… Sitter med to alternativer: det ene er å dele menyen i to med et linjeskift, eller så kan jeg lage enda et menyfelt. Eller er det noen andre som har tips hvordan jeg everntuellt kan gjøre det??

Lenke til kommentar

En helt grei side om ingen ting spsielt. Jeg synes nettet flytter over av disse sidene hvor folk presenterer seg selv og familie med bilder og ltt tekst og det er greit det men utrolig kjedelig. Hvem gidder å se på slike sider uten å være venner/familie?

Lenke til kommentar
En helt grei side om ingen ting spsielt. Jeg synes nettet flytter over av disse sidene hvor folk presenterer seg selv og familie med bilder og ltt tekst og det er greit det men utrolig kjedelig. Hvem gidder å se på slike sider uten å være venner/familie?

Sier meg enig med Mr.Berg. Bidra med noe positivt istedenfor å komme med slike latterlige innspill.

Lenke til kommentar

Oleid: Husk at det kan være mange årsaker til at noen presanter seg selv osv... Slik jeg ser det var ikke det innlegget konstruktivt.

Som jeg skrev tidligere kommer det til å komme mer på siden etterhvert, derfor en ny og slik jeg ser det bedre layout med mulighet for utvidelse/forbedelser.

Når jeg vurderer noen andres sider ser jeg ikke på innholdet...

Over til saken; noen innspill på dette med linker som jeg nevnte i siste link?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...