abrj Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Endelig har jeg fått satt i gang med å lage ny hjemmeside med css/divs og php/database. NB; Jeg er enda ikke ferdig med å legge inn stoff, og det som er der skal redigeres. Dette til orientering. Jeg lurer på om folket kan komme med innspill på denne siden. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Vil du ha innspill på design? Ok, here goes: + Lyst og lett - Rotete - Hva gjør de hendene der? - Stusselig "header" (bjørn et-eller-annet) - Tittelen med .:: og ::. - ser bare harry og fjortis ut! - Uoversiktlig meny Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 + de to hendene øverst på siden. orginalt! - bytt ut js på førstesiden med <?php echo date("Y",time()); ?> ...dersom du har støtte for php. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 + de to hendene øverst på siden. orginalt!- bytt ut js på førstesiden med <?php echo date("Y",time()); ?> ...dersom du har støtte for php. Fjartan: Hva mener du med den koden der? Hva gjør den? Lokaltog: Skal endre det med.:: ::. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Kodesnutten sørger for at alle som ikke bruker javascript slipper å oppleve at det står " © 1995". Alle kan se resultatet av php, ikke alle kan se resultatet av js Endret 4. september 2004 av fjartan Lenke til kommentar
abrj Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Endrer litt fortløpende her... Fint med innspill Hvis dere ser på den gamle siden min må dere vel innrømme at den nye er bedre... Endret 22. juli 2004 av abrj Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 ja selvom jeg likte pent å bli kalt "deres Høyhet" Lenke til kommentar
abrj Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Vil du ha innspill på design? Ok, here goes:+ Lyst og lett - Rotete - Hva gjør de hendene der? - Stusselig "header" (bjørn et-eller-annet) - Tittelen med .:: og ::. - ser bare harry og fjortis ut! - Uoversiktlig meny Noen forslag til hvordan jeg kan endre menyen? Og hva mener du med rotete? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Noen forslag til hvordan jeg kan endre menyen? Og hva mener du med rotete? Menyen: mer mellomrom mellom elementene kanskje..? Rotete: mener plasseringen av hendene og headeren som gjør det voldsomt uoversiktlig. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Siden din endret størrelsen på Mozilla Firefox-vinduet mitt. Det burde være unødvendig, da det kun fungerer som et irritasjonsmoment, uten at jeg kan se at det har noen funksjon på siden din. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Skal se hva jeg finner på mht autosize PelsJakob. Sitter og lurer på om jeg skal dele menyen opp i to rader slik at jeg eventuelt får plass til flere menypunkter i fremtiden, har planer må vite… Sitter med to alternativer: det ene er å dele menyen i to med et linjeskift, eller så kan jeg lage enda et menyfelt. Eller er det noen andre som har tips hvordan jeg everntuellt kan gjøre det?? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg synes igrunn at menyen var oversiktlig, men likte ikke at linkene var blå. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Takk CobraM. Trenger bare plass til noen flere felter etterhvert Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Det var egentlig ett litt kjedelig design bare syns jeg Stå på ! Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 En ting er jo å pugge litt sessions, mtp på intro-siden, hvor du må velge språk for å fortsette og ellers slippe tungvinte linker som "side.php?id=1&id1=1". Bare et forslag :-) Lenke til kommentar
abrj Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Diverse småendringer har blitt gjort, men sitter å knoter med fargene på linkene mine (IKKE menylinkene, men de ANDRE!!!). Finner liksom ikke noen fargekombinasjoner jeg liker mot den grå bakgrunnen. Noen som har noen tips? Sidenforslaget ligger her Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 En helt grei side om ingen ting spsielt. Jeg synes nettet flytter over av disse sidene hvor folk presenterer seg selv og familie med bilder og ltt tekst og det er greit det men utrolig kjedelig. Hvem gidder å se på slike sider uten å være venner/familie? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 *snip* Men det er fullt lovlig å lage en sånn side, og jeg vedder på at du og har gjort det. Og ja, kanskje siden ikke er for deg, men mest for nærmeste fammilie. Noe galt med det? - På tide å bidra med noe positivt oleeid. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 En helt grei side om ingen ting spsielt. Jeg synes nettet flytter over av disse sidene hvor folk presenterer seg selv og familie med bilder og ltt tekst og det er greit det men utrolig kjedelig. Hvem gidder å se på slike sider uten å være venner/familie? Sier meg enig med Mr.Berg. Bidra med noe positivt istedenfor å komme med slike latterlige innspill. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Oleid: Husk at det kan være mange årsaker til at noen presanter seg selv osv... Slik jeg ser det var ikke det innlegget konstruktivt. Som jeg skrev tidligere kommer det til å komme mer på siden etterhvert, derfor en ny og slik jeg ser det bedre layout med mulighet for utvidelse/forbedelser. Når jeg vurderer noen andres sider ser jeg ikke på innholdet... Over til saken; noen innspill på dette med linker som jeg nevnte i siste link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå