Timur Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Ene disken min var ganske full, det kom opp noe sånn hvor det sto gamle indexer og sånt over filer og Windows sa jeg trygt kunne fjerne dem for å få litt mer plass. Hva som skjedde var at nesten alle filer ble sletta. Sitter igjen nå med 300 mb på hardisken, før hadde jeg jo 50 GB. Er det noe som kan gjøres for å få de tilbake, eller er det for sent? Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Det samme skjedde med kameraten min sin harddisk! Har ikke peiling på hva som kan ha skjedd??? Lenke til kommentar
Foe_of_Good Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Eneste jeg veit om er at det jo finnes noen programmer som kan hente frem forsvunnede filer selv etter en formatering, og de programmene burde sikkert kunne gjøre en jobb her også. Men de pleier jo som regel å koste litt, da.. Kanskje du finner noen på www.download.com som du kan prøve en trialversjon på, men de har som regel en del begrensninger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå