Gå til innhold

Hvordan kan folk bli så..følesesløs?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det spørs helt an på hvilken definisjon du har når et liv er et liv. Jeg anser ikke en 8 ukers celleklump for menneskeliv. Andre mener at livet starter med engang sædcellen treffer egget. Den abortloven som vi har nå, synes jeg er helt ok...

Men jeg synes at det de gjorde der var helt forferdelig. Hva er vitsen?

Endret av Radhoo
Lenke til kommentar
Det spørs helt an på hvilken definisjon du har når et liv er et liv. Jeg anser ikke en 8 ukers celleklump for menneskeliv. Andre mener at livet starter med engang sædcellen treffer egget. Den abortloven som vi har nå, synes jeg er helt ok.

Enig med deg. Jeg og et par kompiser diskuterte det der i går mens vi spilte fotball. Vi snakket om hvor mange statsministere, idrettsstjerner, genier og lignende vi har ehm, fjernet fra verden via masturbasjon.

Men jeg synes at det de gjorde der var helt forferdelig. Hva er vitsen?

Lite gjennomtenkt av vedkommende som i beste fall får en muntlig reprimande.

Lenke til kommentar
Husk at barnedrap er godtatt i den vestlige verden.

Dette var snakk om en spontanabort, da.

Tullete oppførsel av det britiske helsevesen.

For jævlig oppførsel av den muslimske Janjaweed-militsen i Sør-Sudan.

Lenke til kommentar

det har ingenting med den muslimske religionen å gjøre, men med hvordan de tolker islam (ekstremt dårlig) og den største delen av kulturen eller hvordan de er lært opp fra de er barn....de barna som gjør slikt blir kidnappet i veldig ung alder og lært opp til å blir drapsmaskiner....de lærer ikke forskjell på rett og galt...

Endret av sull
Lenke til kommentar
Husk at barnedrap er godtatt i den vestlige verden.

Hva i alle dager er det du snakker om?

Et sted går en grense mellom barn/menneske og foster/celleklump. Ser du på det som drap å amputere også, kanskje? Man dreper jo en hel haug med celler...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...