PIIIpower Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Hjelp! Jeg har GF2 (asus7700)GTS og vil ha bilde på tven via phono kabel. Dette resulterer i s/h. Tven er helt ny dyr sak. bilde fra videokameraet blir bra, det samme blir bilde fra s-video utgangen på grafikk kortet, men jeg vil som sagt ha phono. Instillinger er pal men det hjelper ikke. Tven takler vist nok alt mellom himmel og jord.... Lenke til kommentar
Akke Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Hvorfor vil du ha phono? Blir VELDIG mye dårligere enn S-video. Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Har du prøvd en slik SCART-adapter...altså plugge phono pluggene i en slik for så å bruke SCART'en på TV'en...kan hjelpe, kjører selv en slik løsning. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Kan ikke skjønne du vil bruke composite. DEn er mye dårligere signal enn i en svideo kabel.. Prøv som nevn en scart overgang. Men scart inn på tv må støtte svhs.. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 :smile: Har ingen scart ledig men, når jeg spiller dvd på PC-en ser det ut som om det er "lag" feil (ikke lagg men lag/layers).. kommer dette av pc dvd eller er noe galt et sted? Lenke til kommentar
Cueball Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Quote: Den 2002-04-24 23:17, Akke skrev:Hvorfor vil du ha phono? Blir VELDIG mye dårligere enn S-video. Dette er vel en sannhet med modifikasjoner. Dersom han har en ny, bra TV har den også et godt kamfilter som klarer å skille fargene på en ok måte uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå