Ṱormod Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Nå har jeg min versjon 6 i Dark Direct rekken, og må si jeg er fornøyd med det nye designet. Men jeg bare lurer på om dere ser noe feil eller noe litt stygt på denne siden (Banneret er midlertidig, rota det sammen på 5 sekunder) LINK På forhånd takk for vurdering. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Tja, hva skal jeg si..? Siden ser ut som en klassisk "h4xx0r 1337 CS clan"-side, hvis du skjønner.. I tillegg får jeg litt klassisk templatefølelse av siden.. Jeg liker også den du har nå bedre.. Uansett. Hva kan du forbedre? * Blir sinnssykt mange skillelinjer i hytt og pine! * Menyen ser ensom ut. * .SiteMenu og sånt ser IKKE BRA ut. Særlig ikke i varianten med to farger. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) dette tror jeg blir andre gangen jeg går i fellen; å kommentere websider. Så gjør det kort: padding rundt teksten så godt som over alt headeren er ikke ille - men den grå linjen ovenfor er kanskje overflødig tykk? edit: fjern den grå linjen midt i headeren - den ødelegger dybdefølelsen Endret 22. juli 2004 av fjartan Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Enig. Skillelinjene var enerverende, menyen var for liten (og hadde nok sett bedre ut midtstilt), og jeg likte heller ikke bruken av to farger istedenfor mellomrom (.LatestPortfolio.). Man bruker heller ikke store bokstaver på den måten. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Litt for typisk og oppbrukt jah, egentlig... men en ting - ¨på sida du har no, er porteføljen full av "Remixer".. Ehm, må få spørre om en ting: Er det kult å ta grafikk fra "leet grafikere" og legge oppå kverandre, og mikse litt med opacity og blendingmodes? Ser ikkje heilt poenget med dei derre "Kult design vs 2advanced" remix greiene liksom... Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Arve87, Har bare 1 remix, vil ikke kalle "at portfolioen er full av remixer". Hva som er poenget, jo. Å kombinere to veldig bra wallpapere. Vet mange devianter som remixxer men kan like godt ta det vekk. Angående dere andre: Jeg er enig, blir litt fo mye clanside. Skal prøve på ny layout Endret 22. juli 2004 av Tready Lenke til kommentar
Klette Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Synes det ikke var så ille, men : - Ta bort den grafiske menyen, den bare ødela. - De store grå barene, ysj. Så er mye gjort Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 - Ta bort den grafiske menyen, den bare ødela.- De store grå barene, ysj. Jeg er dels enig, dels uenig: » Behold den grafiske menyen, og prøv å bygge noe nytt rundt den. » Hepp, vekk med de gråe barene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå