Gå til innhold

Windows Longhorn Ute

Anbefalte innlegg

Jeg vet at denne kommer ut i 2006 eller noe, men uansett jeg har fått tak i en oppgradering fra Xp til Longhorn fra Asia. Og nå kjører jo Windows med heeelt ny design. Og det står ingenting om beta-versjon her. Hvordan er dette mulig? Jeg kjøpte den selv i en databutikk, og så den i flere datakjeder. Kan det være slik at Asia har fått den før Europa?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok Build 4051 PDC versjonen.

Longhorn kommer tidligst i 2006 og er enda i alfa stadiet, etter det jeg har fått med meg så har de oppgradert build nummeret til 5xxx.

Å kjøpe programvare i Asia er nok ikke så lurt, da rundt 90% av programvaren som selges er piratkopier.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Har sett noe av det som du har kjøpt der.

Har en tidligere arbeidskollega som bor i Asia, og han har kjøpt noe tilsvarende og trodde han hadde kjøpt Longhorn. Det som han hadde kjøpt var XP pro med longhorn looks and theme.

Enig med TCI at programvaren som er kjøpt i Asia kan være piratkopi.

Lenke til kommentar

Har Windows Codename Longhorn på CD. Brente det ut på CD og fikk den til og boote da :w00t: Etterpå installerte jeg den på mamma sin maskin :whistle: Mamma legger bare kabal da, men hun klager på at den bruker 6 minutter på og starte opp :thumbdown: Men skal jo ikke klage da, som TCi sier så ligger det enda på Alfa stadiet! Det er sinnsykt ustabilt!

Det er jo helt likt XP enda da! Det er en egen download maneger og som sagt er jo Windows Media Player blitt selvstendigt!

Endret av sv3inung
Lenke til kommentar

Har ikke testet den ut ennå jeg, Hvem vet hva slags virus den er fylt med og hvordan den funker. HPIM0480.JPG

Slik ser den hvertfall ut. Og jeg oppfordrer heller ikke til diskusjon av piratkopiering. Jeg er ikke helt inn i det med OS, og lurer derfor på om dette er mulig, om Microsoft kanskje har Satt ut no, men hvis den ennå er i Alfa stadiet så er det nok en Theme eller en build up. Ikke vet jeg.

Lenke til kommentar

Demo key er 0 verdt når det er kommet i salg :p

Jeg har også Windows longhorn siste build, men må rydde PC'n (Formatere) før jeg får lagt det inn. selvfølgelig masse halvfærdige downloads som står og går og tar lang tid, men orker ikke avbryte 70-80% færdige filer. (Bare noen episoder fra en TV serie jeg henter, for de av dere som lurer på hva jeg laster ned)

Lenke til kommentar

Hehe.. Det må være det værste forsøket på et Windows cover :D

Ganske amatørmessig laget. MS ville ALDRI ha bilder av operativ systemet på selve framsiden bl.a.

Og Longhorn er et KODENAVN! Fullversjonen er det INGEN andre enn MS som vet. At det blir alt annet enn Longhorn er iallefall helt sikkert, siden Longhorn er en kafee i nærheten av MS hovedkvarteret ;)

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Fant dette :

In actuality, and as some skiers might have guessed, it's named after the Longhorn Saloon and Grill at the base of Whistler Mountain, British Columbia, between Whistler Mountain and Blackcomb.

Microsoft has held company retreats at Whistler and Blackcomb for years, probably since their inception. As development began on Windows XP, two operaring systems were planned: Whistler and Blackcomb. Whistler was the codename for what is now Windows XP. Blackcomb was supposed to be an extremely advanced version of Windows which would follow XP/Whistler.

As development on XP/Whistler was finishing up, Gates made the executive decision to fit a third version inbetween the two, as Blackcomb was appearing too ambitious. The Longhorn Saloon is right between Whistler Mountaind and Blackcomb and is favored by Microsoft employees (and many other skiers and daytrippers).

It's between Whistler and Blackcomb. Get it?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...