Gå til innhold

hvor skal programmene mine ligge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Die mod-wannabes.

Vel... Slike meninger kan man selvsagt ha, han trengte bare ikke si det i denne tråden, men kunne tatt det over PM.

 

Dessuten er man ikke mod-wannabe bare fordi man raporterer slik. Det er som om hvis en fyr hadde gått bort til deg og slått ned kjæresten din. At du ikke skulle anmeldt forholdet fordi du kunne blitt sett på som politi-wannabe.

 

Du er ikke fjortis-wannabe, du har sikkert bare fjortis-meninger.

 

Nok off topic. La moderatorene bestemme hva de vil gjøre med denne tråden.

Lenke til kommentar

vær så snill folkens. hvis dere har noe usakt til meg som jeg skulle hørt så si det for all del på PM. jeg skjønner ikke at dere ikke kan det med dere. jada, folk misslikker meg, men det finnes mange folk som blir misslikket i verden uten at folk skal kauke om det av den grunn.

 

jeg takker for alle svar forresten.

Lenke til kommentar
vær så snill folkens. hvis dere har noe usakt til meg som jeg skulle hørt så si det for all del på PM. jeg skjønner ikke at dere ikke kan det med dere. jada, folk misslikker meg, men det finnes mange folk som blir misslikket i verden uten at folk skal kauke om det av den grunn.

 

jeg takker for alle svar forresten.

Hvem har slikket deg nå da?

Lenke til kommentar
vær så snill folkens. hvis dere har noe usakt til meg som jeg skulle hørt så si det for all del på PM. jeg skjønner ikke at dere ikke kan det med dere. jada, folk misslikker meg, men det finnes mange folk som blir misslikket i verden uten at folk skal kauke om det av den grunn.

 

jeg takker for alle svar forresten.

Kanskje en del som misliker deg... Og også mange som blir misslikt i verden..

 

Vær så vennlig å sjekk noen ord før du skriver dem da.. utrolig ubehagelig å lese det du skriver og det gjør det også noe vanskligere å disse deg..

 

EDIT: btw, så nettop at jeg nå har fått en warning til for "personhets" av wil..

 

Det blir den tredje på meget kort tid... Jeg mener at man bør tåle i det minste litt kritikk.. Og det ser forøvrig ut som av den siste meldingen at jeg får en såkalt "ferie" eller utestengelse eller hva B|Real kalte det...

 

Så la meg si det mens jeg kan; WIL: JEG HATER DEG!

Endret av xeon
Lenke til kommentar

Neophus: det heter fremdeles missliker. forresten. bare les det XEON slengte ut av seg i forrige post så skjønner du.

 

hvorfor i all verden kan ikke folk holde seg til topicen når jeg skriver poster på Linux forumet?

 

noen som kan fortelle meg det?

Lenke til kommentar
vær så snill folkens. hvis dere har noe usakt til meg som jeg skulle hørt så si det for all del på PM. jeg skjønner ikke at dere ikke kan det med dere. jada, folk misslikker meg, men det finnes mange folk som blir misslikket i verden uten at folk skal kauke om det av den grunn.

 

jeg takker for alle svar forresten.

Jeg har ikke sett Xeon slikke deg. Jeg antar at det var det du mente, siden det meste du sier bare er teit vrøvl.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...