Xtra Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Eg lurer litt på hvilke plater som PS2 leser..... + eller -, for då kan eg låne spill av mine venner og brenne de for 25kroner, ikkje 600 som de fleste spill koster Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Å snakke om piratkopiering på forumet er forbudt. Jeg har prøvet selv med dvd-rw+ og det fikk jeg ikke til å fungere. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) kjøp en av hver og test.... såfremst at det er privat backup da... Endret 22. juli 2004 av Dwagon Lenke til kommentar
shabador Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Tror nok du bør gå i annskaffelse av en modchip til din ps2, dersom du vil ha mulighet til å kjøre backup'ene. Eller har du det? Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Spiller ps2 i det hele tatt av dvd-rw? jeg har brant mange filmer men jeg får ikke spilt dem av. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hvorfor ikke bare kjøp deg en HDloader og Harddisk til PS2?Da trenger du ikke å chipe maskina di(om du ikke har en fra før).Så fremt du tar backup av DINE EGNE spill.Sjekk ut Denne danske siden ,de sender også til Norge Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Playstation 2 støtter DVD+R (Ritek / RICOH) uten noe form for "triksing". Har selv sett flere filmer på den som jeg har kopiert fra orginalene. Har ikke testet andre plater. Greit at småungene som er på besøk innimellom ikke hiver orginalfilmene rundt... Lenke til kommentar
Oysteinrolf Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hei! Er det noen her som har hd-loader? Jeg spurte han jeg kjøpte modchip av om hvor mye det kostet og han sa at det enda ikke er mulig. Er det sant?Noen som har testet det? Hva trenger jeg sony network adapter til?Må jeg ha adapter for å ha hardisk? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 jeg har en del sikkerhetskopier av dvd filmer som jeg spiller av uten modship til ps2. jeg bruker verbatim dvd+r disker funker fint Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Er en butikk i bergen som selger slikt Endret 8. august 2004 av nre1458 Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hei, Det nytter ikke å diskutere om PS2 leser ditt og datt uten å komme med info hvilken modell man har Har du v1,v2,v3,v4,v5,v6,v7,v8,v9 eller v10?? v1,v2,v3,v4 har en dårlig laser og her må man nesten bruke kvalitetsmedia og minus plater. v5 er bedre laser, men fremdeles picky på media v6 tror jeg er omtrent som v5 v7 leser + plater og minus plater utenproblemer. Leser også +rw og -rw hvis bra media. v8,v9,v10 regner med de er like bra som v7 men vet ikke. v1,v2,v3,v4,v5 liker best media brent på veldig lav speed, v7 har jeg jeg spilt av plater brent med 8x uten problem. hvis du lurer på hvilken modell du har sjekk på nettet, eller skriv når du har kjøpt den. Er den flere år gammel er det nok en spiller under v5, har du kjøpt den i løpet av siste året eller siste 2 årene er det nok en v5,v6. De som er i salg nå er vel v9 og v10 Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hvorfor ikke bare kjøp deg en HDloader og Harddisk til PS2?Da trenger du ikke å chipe maskina di(om du ikke har en fra før).Så fremt du tar backup av DINE EGNE spill.Sjekk ut Denne danske siden ,de sender også til Norge Hvorfor kjøpe fra Danmark når du kan kjøpe fra Norge? Digistore.no Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Dessuten støtter PS2 DVD+R, har ikke hørt noe om DVD-R. Hvem bruker da noe annet enn kvalitetsmedia Edit: Vil samtidig anbefale digistore.no på det varmeste Endret 8. august 2004 av JohnRichard Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hvis du bruker -r, brent på max 4 x så er du rimelig sikker uansett hvilken versjon du har. Lenke til kommentar
arnebellinda Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Får du spillt sikkerhetskopierte spill uten mod chip?? siden du får spilt av brente filmer... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Nei, det kan du ikke. Men det er noe som heter swap card, men det er en slags mod uten chip. Det er ikke å anbefale. Og husk at man ikke trenger chip for å se dvd, er derfor brente dvd filmer funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå