Gå til innhold

Er GeForce 4 MX440 en bra overklokker?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først og fremst, så tror jeg det er liten vits i å klokke det kortet der

(det bare er sånn!).

Og hvis du aboslutt vil klokke det, så kan du gå her og laste ned coolbits.

Da er det bare til å høyreklikke, properties,settings, advanced..og da er du vel i mål tenker jeg..

Lenke til kommentar
Først og fremst, så tror jeg det er liten vits i å klokke det kortet der

(det bare er sånn!).

Og hvis du aboslutt vil klokke det, så kan du gå her og laste ned coolbits.

Da er det bare til å høyreklikke, properties,settings, advanced..og da er du vel i mål tenker jeg..

takk får tipset

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du kommer ikke langt med standard kjøling (som er på de fleste av kortene (pasiv)) Det er vel litt bortkastet å bruke penger på annen kjøleløsning :p da de pengene heller legges i busjett for nytt skjermkort :D

.... er dette et prosjekt mest for morro + skaffe erfaring før du går løs på "sjefs maskina" di ?

Lenke til kommentar
Eneste ekstra kjølinga jeg har er en vifte i sidedøra! Og foresten så er ikke core'n på 130 standard, den er på 290 så det er ikke rare overklokken jeg har nå!

Hei Tonna. Jeg utfordrer deg :cool: .Jeg har akuratt solgt 9800 pro så mens jeg venter på nytt kort har jeg satt inn mitt gamle mx 440.Nå skal det klokkes ;) ok : 331-481 med masse kule artifakt på 3D mark 2001.

Endret av bertil_low
Lenke til kommentar
Eneste ekstra kjølinga jeg har er en vifte i sidedøra! Og foresten så er ikke core'n på 130 standard, den er på 290 så det er ikke rare overklokken jeg har nå!

Hei Tonna. Jeg utfordrer deg :cool: .Jeg har akuratt solgt 9800 pro så mens jeg venter på nytt kort har jeg satt inn mitt gamle mx 440.Nå skal det klokkes ;) ok : 331-481 med masse kule artifakt på 3D mark 2001.

jaja lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke noen artifacts på min clock! Skal teste ikveld vis jeg ikke skal noe om jeg kommer høyere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...