Gå til innhold

x800 eller 6800gt


Migr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
X800 serien skal kjøre Half Life 2 40% raskere enn nVidia.

 

åherregudjegblirsåirritert

 

Nå må du f... meg gi deg merlin. Selv om du tydeligvis liker å skrive den setningen der så kan du jo evt. vente med det til du har noe benchmarks å slå i bordet med.

Lenke til kommentar
X800 serien skal kjøre Half Life 2 40% raskere enn nVidia.

Du lever i en drømme verden det er ihvertfall helt sikkert. Jeg viser deg tester av Nvidia VS ATi i HL2, som sier noe annet, men du vil ikke gi deg.

 

Fy faen å jeg skal le når det viser seg at ATi kanskje i beste lager er litt bedre enn Nvidia i HL2. De 40% dine kan du ihvertfall se langt etter :)

 

Å en ting til angående den linken jeg viste deg. Det er rart at når det viser seg at 6800Ultra er raskere i HL2 Betaen, så er Betaen feil, men for en stund siden når 5950 ble testet mot 9800XT, å 9800XT knuste Nvidiaen, da var den Betaen helt grei :roll:

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
X800 serien skal kjøre Half Life 2 40% raskere enn nVidia.

Du lever i en drømme verden det er ihvertfall helt sikkert. Jeg viser deg tester av Nvidia VS ATi i HL2, som sier noe annet, men du vil ikke gi deg.

 

Fy faen å jeg skal le når det viser seg at ATi kanskje i beste lager er litt bedre enn Nvidia i HL2. De 40% dine kan du ihvertfall se langt etter :)

 

Å en ting til angående den linken jeg viste deg. Det er rart at når det viser seg at 6800Ultra er raskere i HL2 Betaen, så er Betaen feil, men for en stund siden når 5950 ble testet mot 9800XT, å 9800XT knuste Nvidiaen, da var den Betaen helt grei :roll:

Dette er en BETA, skjønner du ikke det?det er du som lever i en drømmeverden. Om det ikke er 40% så er det ihvertfall ganske mye raskere. Orker ikke høre mer av det "GF6800" er raskere enn ATI i HL2 Beta tullet ditt".

 

men for en stund siden når 5950 ble testet mot 9800XT, å 9800XT knuste Nvidiaen, da var den Betaen helt grei 

Kan ikke huske at jeg kalte dette allright, men finn bevis før du påstår at jeg har sagt det. :roll:

Endret av Merlin
Lenke til kommentar
X800 serien skal kjøre Half Life 2 40% raskere enn nVidia.

 

åherregudjegblirsåirritert

 

Nå må du f... meg gi deg merlin. Selv om du tydeligvis liker å skrive den setningen der så kan du jo evt. vente med det til du har noe benchmarks å slå i bordet med.

Må jo skrive det når ingen her på forumet skjønner det. Dette er ifølge Gabe Newell IKKE meg.

Lenke til kommentar

Merlin..... Har du i det hele tatt lest denne tråden og tenkt over at kanskje nettopp du kommer med slike bastante og feilaktive påstander?

 

Du har jo faen ikke noe du kan backe opp påstanden dine med (bortsett fra at du påstår å ha lest et intervju med Gabe Newell der han SIER det der med 40% bedre). Noe som forøvrig ikke holder etter min mening.

 

Som jeg har prøvd å forklare deg før så er ikke påstanden din verdt en dritt uten at du har noe benchmarks e.l å vise fram.

Lenke til kommentar

Sunh

 

Gabe har utalt at ATi yter 40% bedre enn NV, så å komme med en slik post som du nå gjorde var helt unødvendig og ufint.

 

 

http://www.neowin.net/events/index.php?cat=2

 

ATi today launced the X800 graphics card and had machine exhibits ready for attendees to see the “Ruby” demo. The Ruby demo has been released onto CD for attendees to view and see the effects that the X800 can render in real time. The demo was very impressive but was not a touch on the demo by Gabe Newell from Valve. This stole the whole keynote to actually see some new footage from Half Life 2. Again we got the whole video which is approximately 3 minutes long and as soon as we find somewhere with firewire we’ll get it on here asap because it’s one to watch! Gabe claimed the X800 is 40% faster than the GeForce 6800 for Half Life 2 and confirmed that we’ll see Half Life 2 this summer.

Endret av Robin B
Lenke til kommentar
Merlin..... Har du i det hele tatt lest denne tråden og tenkt over at kanskje nettopp du kommer med slike bastante og feilaktive påstander?

 

Du har jo faen ikke noe du kan backe opp påstanden dine med (bortsett fra at du påstår å ha lest et intervju med Gabe Newell der han SIER det der med 40% bedre). Noe som forøvrig ikke holder etter min mening.

 

Som jeg har prøvd å forklare deg før så er ikke påstanden din verdt en dritt uten at du har noe benchmarks e.l å vise fram.

Det er nok du som må lese den posten der. sjekk linken til RobinB du.

Gratulerer du har offisiellt driti deg ut. :roll: :!:

Lenke til kommentar
Gabe claimed the X800 is 40% faster than the GeForce 6800 for Half Life 2

Det kan bety så mye.

 

Er det X800XT som er 40% raskere enn :

 

1. 6800

2. 6800GT

3. 6800Ultra

 

Kan jo være så mangt egentlig.........

 

Dessuten er det bare en påstand. Vi må nok smøre oss med tolmodighet å vente på offisielle benchmark's, siden de "beta" benchmarkene jeg viser til hvist ikke er gode nok :roll:

Lenke til kommentar
Gabe claimed the X800 is 40% faster than the GeForce 6800 for Half Life 2

Det kan bety så mye.

 

Er det X800XT som er 40% raskere enn :

 

1. 6800

2. 6800GT

3. 6800Ultra

 

Kan jo være så mangt egentlig.........

 

Dessuten er det bare en påstand. Vi må nok smøre oss med tolmodighet å vente på offisielle benchmark's, siden de "beta" benchmarkene jeg viser til hvist ikke er gode nok :roll:

Eller er det X800PRO som er raskere enn de nevnte kortene? Som sagt det kan være så mangt det.

 

Dessuten er det bare en påstand. Vi må nok smøre oss med tolmodighet å vente på offisielle benchmark's, siden de "beta" benchmarkene jeg viser til hvist ikke er gode nok 

Så du innrømmer det nå?

Endret av Merlin
Lenke til kommentar

Driti meg ut ja ok. Du kan jo tro hva du vil.

 

Utrolig hvor glad du plutselig ble når en person her backa deg opp. Du har vel bare glatt oversett alle de andre som taler i mot deg.

 

Forresten.. En ting er å påstå at ati er 40% raskere i hl2 osv. En annen ting er å paste link til en kilde der du har lest det. Så kan folk selv bedømme om de vil tro på det eller ikke.

 

Som sagt er ikke det Gabe Newell sier godt nok for meg (gi meg benchmarks). Om toppmodellen til ati er 40% raskere enn toppmodellen til nvidia i fullversjonen av hl2 skal jeg spise musematta mi.

Endret av sunh
Lenke til kommentar
Gabe claimed the X800 is 40% faster than the GeForce 6800 for Half Life 2

Det kan bety så mye.

 

Er det X800XT som er 40% raskere enn :

 

1. 6800

2. 6800GT

3. 6800Ultra

 

Kan jo være så mangt egentlig.........

 

Dessuten er det bare en påstand. Vi må nok smøre oss med tolmodighet å vente på offisielle benchmark's, siden de "beta" benchmarkene jeg viser til hvist ikke er gode nok :roll:

Eller er det X800PRO som er raskere enn de nevnte kortene? Som sagt det kan være så mangt det.

 

Dessuten er det bare en påstand. Vi må nok smøre oss med tolmodighet å vente på offisielle benchmark's, siden de "beta" benchmarkene jeg viser til hvist ikke er gode nok 

Så du innrømmer det nå?

Ja der har vi det. X800Pro er 40% raskere enn 6800Ultra :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...