Mayhem Soap Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Haaper det ikke er mange som syntes jeg virker blaerete naa, men jeg maatte kjoepe meg ny maskin i dag, den gamle Athlon prosessoren tok kvelden, og siden den er av den gamle sorten saa maatte jeg handle inn baade hovedkort, cpu og minne... Det ble da MSI KT3 ULTRA-ARU med en fin Athlon XP 1900+ akopanjert med 2x512MB PC2100 RAM!! :smile: Alt dette inne i en CoolerMaster ATC 101.... Jeg pleier ikke gjoere som dette, men kan noen gi meg tilbake melding paa hovedkortet...har inntrykk av at det er et bra kort....i foelge nett tester... Har noen et godt tips paa en god, nesten lydloes vifte jeg kan bruke paa CPU'en? Hilsen Lenke til kommentar
Mio Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Hei! Jeg har MSI KT3 ULTRA-ARU og en XP1900+ jeg oxo :smile: Det rocker!! Thermal viking eller hva den heter skal visst være en bra og stillegående vifte. Mio Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Thermalake Silent viking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå