scoot Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 jeg er ikke no mester på å forklare, ja S for Sol 700, ikke K for Kunst 700. jeg likte ikke fronten på S700 fordi de så litt rare ut, de 4 knappene og joysticken, men nå digger jeg og ikke noe problem med det. Du skal få bevise det med bilder av deg og telefonen! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Blir til at jeg gir den bort, når jeg får tak i p910i i løpet av kort tid. meg^^? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg bruker nå s700, og den er et MUST. skikkelig digg skjerm, knappene på fronten kan se litt "weird" ut, men når det har tilpasset til den, så går alt flytende. til dere som lurer på "så rare knapper", så kanjeg si for det er mer for digicam'en. knappene er kjempe deilige som sagt, men forsatt er Sony litt dårlig når det gjelder text mld, markøren tar sin tid før den hopper til neste (hvis dere forstår hva jeg mener), nokia derimot har peil på sånt. hittil har jeg ike sett no til bugs or sumtin. batteriet holder ut den. kom med bevis da vel, ta bilder av deg med mobilen, samt et ark du holder hvor det står AMOBIL eller noe i den dur. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Skal jeg ta bilde av meg, eller av arket? rart at ingen tror meg, ta en tur til østasia. dere er rare ass... skulle nesten tro dere er sjalu på meg siden dere ikke var den første som eier den. tssk! Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Men folk vil se telefonen, da dette kanskje er tidenes mest etterlengtede telefon. Kan du ikke stille deg foran et speil og ta et bilde da....? Er det lov å legge ved e-post adresse? Endret 22. juli 2004 av rikkmund Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Ohny, still deg og mobilen forran et speil, mobilen i den ene hånda, kamera i den andre, og en lapp på brystet hvor det står: AMOBIL! DA TROR JEG DEG Lenke til kommentar
monstar Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Det eneste negative med k700i er batteri-tiden(synes jeg da) Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Ohny, still deg og mobilen forran et speil, mobilen i den ene hånda, kamera i den andre, og en lapp på brystet hvor det står: AMOBIL! DA TROR JEG DEG :!: Jaja... Holder med et bilde av telefonen synes nå jeg da Man ser jo om det er ekte eller ikke. Ta noen bilder av esken som fulgte med og litt sånn Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 rart at ingen tror meg, ta en tur til østasia. dere er rare ass... Nei, syns ikke det er det minste rart når du ikke kan bevise det og du indirekte sier at du ikke tar bilde av telefonen. Du har fått tak i en S700 i østasia og den virker i Norge? Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Ohny, still deg og mobilen forran et speil, mobilen i den ene hånda, kamera i den andre, og en lapp på brystet hvor det står: AMOBIL! DA TROR JEG DEG :!: Jaja... Holder med et bilde av telefonen synes nå jeg da Man ser jo om det er ekte eller ikke. Ta noen bilder av esken som fulgte med og litt sånn Er jo ikke sikkert han sitter med et digitalkamera. Vanskelig å ta bilde av telefonen med telefonen. Endret 23. juli 2004 av rikkmund Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Er jo ikke sikkert han sitter med et digitalkamera. Vanskelig å ta bilde av telefonen med telefonen. Derfor er speil funnet opp. Så tar han bilde av seg selv i speilet så mobilen kommer med Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Se 6-7 innlegg lenger opp Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Ja? Så hvorfor sier du at det er vanskelig å ta bilde av telefonen med telefonen? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Bildet er tatt, men problemet er at jeg ikke får overført bildet til pc'n, kan prøve å sende mms, men da må dere vente til helga (bwah bwah). så skeptiske dere er? slapp ... den kommer snart til norge *hold ut*. for første gang har jeg fått en mobil før dere. har alltid vært de siste. husker godt 8850, 3310, 6600... var alltid med på forhåndsbestilling og sånt, men endte med de siste. *argh* yupp... den funker helt fint her da. er bare at den ikke har norsk meny, koster vel ikke mer enn 2750,- NOK er det billig eller hva? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Må vi ha enda en topic om denne telefonen ? Vi har titalls "skryte topics" o.l .. Men uansett, fint at du er fornøyd! Enig Lenke til kommentar
Habla Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Bildet er tatt, men problemet er at jeg ikke får overført bildet til pc'n, kan prøve å sende mms, men da må dere vente til helga (bwah bwah). så skeptiske dere er? slapp ... den kommer snart til norge *hold ut*. for første gang har jeg fått en mobil før dere. har alltid vært de siste. husker godt 8850, 3310, 6600... var alltid med på forhåndsbestilling og sånt, men endte med de siste. *argh* yupp... den funker helt fint her da. er bare at den ikke har norsk meny, koster vel ikke mer enn 2750,- NOK er det billig eller hva? Du er så morsom....en ekte luring...hahaha Lenke til kommentar
beh Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hold dere til topic! Jeg har samme erfaring med min K700i som EnerGie, den fungerer perfekt. Hvis det er noen store bugger er det ikke noen av de funksjonene som jeg bruker. Fungerer bra... Dette er noen av de verste trådene jeg har lest, makan til lavmælt drittkasting. Ønsker at en moderator skulle saumfare litt her. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Joda, Beh... nå er jeg her. To the rescue. Det finnes mange poster om k700i allerede, og denne er dratt off-topic hvor 90% av deltagerne skriker etter bildebevis på at en eller annen kar har en helt annen telefon. Er det rart jeg stenger den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg