Gå til innhold

Har hatt K700 i 2 dager nå...

Anbefalte innlegg

Har lest mange innlegg her hvor folk klager på K700, tror de må være uheldige, har ikke funnet noe som helst bugs med min enda. Ladet batteriet i ca. 2t når jeg fikk den, og har ikke ladet siden. Batteriindikatoren er fortsatt på 70%, og jeg har lekt meg med den og brukt den MYE! Skjermen er jo forresten den aller beste jeg har sett, det er vel den som har flest pixels pr. kvcm av alle telefonene i dag? Det er ihvertfall helt rått å klart det displayet er, god fargegjengivelse også. Den har aldri hengt seg, og responsen er meget bra. FW-versjonen er av R2A041.

Vil anbefale denne mobilen på det sterkeste folkens! Har hatt både T610 og T630, og var meget fornøyd med de. Rett før denne hadde jeg 6230, og jeg angrer ikke et sekund på at jeg byttet ut 6230'en med K700. Mye bedre telefon! (hvis ikke du har veldig stort behov for å bruke telefonen din til mp3-spiller da).

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Endret av EnerGie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi har hatt nok av desse k700 skryte topicene. Telefonen er ikke så atraktiv lenger og kommer telefoner som er langt bedre en k700 om få uker.

K700 er en bug telefon som kun burde vert for utsalg i en lekebutikk.

Å hva er det du griner etter da? Er du en av de som lager sure miner i forumet kanskje? Er mange som er lagt bedre, men det er ikke mange som er like liten og ser like bra ut. Mange av de nye ser jo ikke ut! Og da hjelper det ikke hva som er inni de...

Lenke til kommentar
Like liten og ser bra ut er ikke mye vits når du holder i et halvferdig produkt

I all korthet: Bullshit.

Jeg tror noen har bestemt seg for å gjøre de rapporterte bug-telefonene til et symbol på alle K700, hvilket er tilsvarende visse it-avisers møkkajournalistikk når de lar noen få rapporterte tilfeller om feil i produkt X bli stående som representative for alle kopier av produkt X.

Min K700 fungerer utmerket. Det er en av de beste mobilene (til sitt bruk og i sin klasse) jeg har vært borti. Den har blitt grundig testet av en rekke publikasjoner, og nettsteder, innenlands som utenlands, og hvis telefonen virkelig var en leketelefon - ville den da plukket opp femmere og seksere som om den var siste film i LOTR-trilogien?

Neppe.

Lenke til kommentar

Hehe... En mobil er aldri for avansert for meg :p Neida, men jo. Jeg vil bytte fordi jeg bruker faktisk ikke min P900 til annet enn SMS og den litt morsomme kabalen. Så jeg ser ingen grunn til å ha den lenger, jeg trenger rett og slett ikke alle de funksjonene. Dessuten så har jeg bare 5 mp3 på den eller noe som jeg nesten aldri hører på og det kan jeg også ha på K700 + at den har radio som er veldig god faktisk (Har testet den) :) Så derfor bytter jeg, også er det fordi jeg hele tiden bare MÅ teste noe nytt.

Lenke til kommentar
Men jeg er personelig avhengig av visse funksjoner, derfor er det kanskje vanskligere for min del å selge p900 til fordel for k700i...

Vil aldrig selge min p900... :-)

Den ligger på kjøkkenbordet og ser surt på meg.

Blir til at jeg gir den bort, når jeg får tak i p910i i løpet av kort tid.

Lenke til kommentar

S700 mangler jo nesten like mye som k700i imot p900 da :p

Jeg har relativt tykke fingre og tror derfor at p910 tastaturet ikke er helt optimalt, og dessuten er det ikke den store forskjellen imellom p900 og p910, så jeg skal gå over til Nokia 9500 når den kommer :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde heller ikke kjøpt p910i hvis jeg hadde p900. Det som er deilig er at jeg får den.... :-). Tastauret er ikke ikke så ille å skrive på som om det skulle se ut som...Men det blir ikke noe touch på den.

Endret av Habla
Lenke til kommentar
Må vi ha enda en topic om denne telefonen ? Vi har titalls "skryte topics" o.l ..

Sc0ot:Kan ikke huske at det plagde deg når det var mange skryte topics om M65; LOL.

-

Habla: Blir sikkert bedre enn på p900, men ikke like bra som på 9500 :)

Såvidt jeg vet har vi ikke hatt et titalls av dem ? .. Eller er det bare jeg som ikke følger med ?.. Isåfall, im sorry :cool:

Lenke til kommentar

Jeg bruker nå s700, og den er et MUST. skikkelig digg skjerm, knappene på fronten kan se litt "weird" ut, men når det har tilpasset til den, så går alt flytende. til dere som lurer på "så rare knapper", så kanjeg si for det er mer for digicam'en. knappene er kjempe deilige som sagt, men forsatt er Sony litt dårlig når det gjelder text mld, markøren tar sin tid før den hopper til neste (hvis dere forstår hva jeg mener), nokia derimot har peil på sånt. hittil har jeg ike sett no til bugs or sumtin. batteriet holder ut den.

Lenke til kommentar
Jeg bruker nå s700, og den er et MUST. skikkelig digg skjerm, knappene på fronten kan se litt "weird" ut, men når det har tilpasset til den, så går alt flytende. til dere som lurer på "så rare knapper", så kanjeg si for det er mer for digicam'en. knappene er kjempe deilige som sagt, men forsatt er Sony litt dårlig når det gjelder text mld, markøren tar sin tid før den hopper til neste (hvis dere forstår hva jeg mener), nokia derimot har peil på sånt. hittil har jeg ike sett no til bugs or sumtin. batteriet holder ut den.

Du har virkelig S700? Eller mener du K700?

Har sett på bilder av S700, rare taster? Ser ikke helt hva som er rart med dem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...