Gå til innhold

Siemens C62 fargekombinasjoner

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Trur du berre får grå i Norge... Men eg ville ikkje ha kjøpt den telefonen.. Dvs. eg HAR kjøpt den, men eg angra bittert etterpå. Ting går sakte på den og forskjellige slike ting. + at det ikkje er ein _ekte_ siemens mobil. Berre ein som dei har sett namnet sitt på, så det er ikkje oppdateringar til den eller program til å kommunisere med den...

Lenke til kommentar

Hmm, litt dårlig i halsen idag jeg også.. *host host* CX65, eller hvis du er litt glad i ting som er robuste gjør du som meg M65..

Men tilbake til ditt spørsmål, jeg tror også C62 bare blir tatt inn i grå/hvit farge i Norge. Jeg så de andre fargekombinasjonene i Tyskland og lyseblå var i allefall ikke noe å lengte etter, rød var ok.

Det er en gjenganger at enkelte telefoner kommer i begresende fargealternativer, A50 og A55 kom også bare i stusselig blå.

Når det er sagt er C62 helt klart den mest høyverdige telefonen i den gunstigere klassen, en telefon som ser mer luksuriøs ut i denne klassen skal du lete lenge etter, jeg synes også telefonen har akseptabel respons, om enn ikke den aller beste, min M55 var f.eks. heller også tregere, en enkel A55 derimot er hurtig som et lyn på SMS, og stikker vel ut såsi alle nye telefoner idag på det området..

Men om du har lyst på C62, go for it :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...