Werewolf85 Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 jeg får net_send packet error: NO ERROR i noen multiplayer spill, noen som hvet hvordan man kan bli kvitt problemet? Jeg kjører Windows XP PRO. Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Skriv (i ett dos vindu): copy con a.bat :start net send * Hei goto start(trykk ctrl-z) a Nei da. Gjør du dette i ett lan med endel ivrige gamers er det fare for at det får fysiske bivirkninger :wink: Beklager, men jeg kan ikke hjelpe deg, jeg så topicen og kunne ikke dy meg. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Har opplevd dette jeg også, men kun i Windows XP, sikkert fordi det er XP. Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Skjedde i Win2000 hos meg... I CS..En venn av meg innst. Win2000 i går og da klikka det etter en liten stund.. Det skjer ikke hos meg nå om jeg har XP Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Det viser jo bare hvor dum windows er da, når man får error når det ikke er noe error :wink: Sikkert skriveleif den feilmeldinga ass. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 etter masse testing (på LAN) på dette problemet, har jeg og noen kamerater funnet ut at dette skjer med xp-brukere hvis det er en 98-bruker på nettverket. (skjer så vidt jeg vet bare i CS) Lenke til kommentar
Werewolf85 Skrevet 26. april 2002 Forfatter Del Skrevet 26. april 2002 Får net_send når jeg kjører CS server på Win 2k også (kjipe greier). Serveren detter ikke ned med en gang, men det skal ikke mange errorne til:( Det må da finnes en måte å disable net_send på? Burde kanskje satse på linux i stedet. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Hei! Om det er net_send som øydelegger..Så er det mulig å disable det i win2000 trur det skal gå i windows Xp og...Har ikkje innstallert win2000..Og eg husker ikkje kor ein kan disable net_send i hovudet.. Prelude på forumet husker det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå