benjamin84 Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Heisann, har vært bruker på HW forumet nå en god stund og trives generellt veldig godt her og har funnet mye bra informasjon, men jeg har en liten klage; poster som har blitt stengt av moderatorer avsluttes gjerne med en kommentar fra mod'n, og denne er ofte særs spydig. Informativ, men spydig. Greit at det er mange brukere som har vondt for å forstå forum-reglene, men det bidrar absolutt ikke til hyggeligere stemning av å avslutte tråder med slike "digs". Jeg syntes personlig at moderatorene burde holde en litt mer profesjonell tone akkurat når de modererer. Men for all del, de fleste av de trådene jeg tenker på som ble stengt ble stengt for en god grunn Så keep up the good work! -benjamin- P.S. Ønsker ikke å poste eksempler ettersom jeg ikke vil henge ut noen moderatorer spesiellt, bare tenkte jeg skulle lufte disse tankene. Edit: Hehe, mulig denne heller skulle vært i tilbakemeldinger for forumet, men det er litt sent nuh Endret 22. juli 2004 av benjamin84 Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 QUOTE (benjamin84 @ 22/07/2004 : 08:48) Edit: Hehe, mulig denne heller skulle vært i tilbakemeldinger for forumet, men det er litt sent nuh Den fikser jeg vettu Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg vet at jeg til tider kan være harsk når jeg stenger threads, jeg vet det. Er ikke alltid like lett og være hyggelig når man stenge thread nr. xxx fordi at folk driver og spammer og flamer hverandre. Men point taken, jeg skal prøve å skjerpe meg Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Den er god Og igjen, jeg har sett ytterst få stengte poster som ikke burde vært stengt, så kudos til moderatorene på det punktet! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Skal prøve å holde meg jeg også. Takker for tilbakemeldingen Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Henger meg også på og takker for tilbakemelding. Men det føles som folk oppfatter beskjeden bedre når man bruker litt "harde" ord når man begrunner stengingen. Prøver å ikke være spydig, for det skal man ikke være uansett, men kanskje heller litt humoristisk enkelte ganger... for det legges også merke til. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Litt humøristisk og sarkastik slutt på en tulle/flametråd er det beste jeg vet om, derfor leser jeg alltid stengte tråder Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Hehe, joda litt humor i hverdagen er jo absolutt bra men det er (som afseth sa) forskjell på humor og spydighet. Til jarmo: sant, det er morsomt å lese for oss som ikke har fått tråden stengt. Men når en litt fersk fyr har lagd sin første post så oppfatter han det sikkert ikke som helt like morro Moralen i det hele var vel egentlig bare: Be nice Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Moderatorene er slett ikke for strenge i kommentarene. Denne posten ser jeg på som TOTALT meningsløst. Moderatorene kan da ikke gå å slikke alle som ikke har lest retningslinjene Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Er det noen av mine kommentarer, så er det bare å gi eksempler Blir gjerne en bedre moderator Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 QUOTE (Ingar @ 25/07/2004 : 21:42) Moderatorene er slett ikke for strenge i kommentarene. Denne posten ser jeg på som TOTALT meningsløst. Moderatorene kan da ikke gå å slikke alle som ikke har lest retningslinjene Har jeg sagt de skal smiske med folk som ikke har lest retningslinjene? Jeg mente enkelt å greit at moderatorenes beslutninger bør virke profesjonelle, på den måten blir både forumet et hyggeligere sted, og moderatorene får mer respekt. I det store og hele er det en god del brukere her som har veldig liten toleranse for at andre kan gjøre feil, og begynner å kjefte for den minste lille ting... isteden for kunne man bare vennlig påpekt at vedkommende har gjort no galt. Jeg ser ofte diskusjoner og krangler her på forumet som ender i regelrett drittslenging på grunn av filleting. Av den grunn syns jeg at moderatorene kan være med å sette en hyggeligere tone, og etter tilbakemeldingen på denne tråden virker det som om de er enig. -benjamin- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg