Gunnar B Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Kan ikke dere som har x800pro\xt lage en egen topic for PS2b. Så kan vi med 6800 kort komme inn å spamme med bilder, lengre foredrag om enabling av SM3.0 og litt generel mobbing ellers. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Kan ikke dere som har x800pro\xt lage en egen topic for PS2b.Så kan vi med 6800 kort komme inn å spamme med bilder, lengre foredrag om enabling av SM3.0 og litt generel mobbing ellers. Hadde jeg visst hva PS2b er for noe så skulle jeg gjerne gjort det, men det vet jeg desverre ikke..! Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 http://home.online.no/~ghbingen/6800GTpic/...M3.0B%20(5).jpg http://home.online.no/~ghbingen/6800GTpic/...M3.0B%20(3).jpg Så sykt stygt er det altså mulig å lage ting. Forøvrig; jeg skjønnet at SM3.0 er flotte saker ytelsesmessig, men ser det bedre ut enn 2.0? Umulig å si ut fra skjermbildene. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg synes nesten bildene fra x800 kortet til cris88 så mer realistiske ut en de andre.. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 http://home.online.no/~ghbingen/6800GTpic/...M3.0B%20(5).jpghttp://home.online.no/~ghbingen/6800GTpic/...M3.0B%20(3).jpg Så sykt stygt er det altså mulig å lage ting. Forøvrig; jeg skjønnet at SM3.0 er flotte saker ytelsesmessig, men ser det bedre ut enn 2.0? Umulig å si ut fra skjermbildene. Kan se litt forskjell på skjermbildene i spillet hvis man skrur på/av sm3.0 i kontrollpanelet(\r_SM3.0PATH 1/0), men det virker som det er bedre flyt i spillet med høye oppløsninger og aa/af på. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Får prøve Sm2.0b jeg. Takk folkens.. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Relevant til patchen eller ikke; vannet i bilde 13 ser grisebra ut!! Resten og for den saks skyld. Kanskje jeg må revurdere "tegneserie"-feelen jeg har ang far cry... Tegneserie-feel? Prøv "cartoon" som render mode, da skal du kunne kalle det tegneserie Prøv for all del "cold" som render mode, det ser etter min mening fantastisk ut, spesielt ute. Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 hei uhm Har Cracka Xp-Pro, tror du det vil Funke hos meg me Dx9? Siden det er en sånn Register thingie me? eller grr helt flaut ass Hehe Teh Gainward Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 hei uhm Har Cracka Xp-Pro, tror du det vil Funke hos meg me Dx9? Siden det er en sånn Register thingie me? eller grr helt flaut ass Hehe Teh Gainward Funket til meg Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Relevant til patchen eller ikke; vannet i bilde 13 ser grisebra ut!! Resten og for den saks skyld. Kanskje jeg må revurdere "tegneserie"-feelen jeg har ang far cry... Tegneserie-feel? Prøv "cartoon" som render mode, da skal du kunne kalle det tegneserie Prøv for all del "cold" som render mode, det ser etter min mening fantastisk ut, spesielt ute. Jeg harfår meldingen no hardvare suport, et det pga mitt g4 ti4200? Endret 23. juli 2004 av fargoth Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Har Gjort og lest flere guider mange ganger nå. Men for det IKKE til Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Prøv denne http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread...6929#post376929 Det som skal legges til i driver inf filen. Pass på å legg det til på slutten. Det måtte ihvertfall jeg for å få det til å fungere. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Prøv denne http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread...6929#post376929 Det som skal legges til i driver inf filen. Pass på å legg det til på slutten. Det måtte ihvertfall jeg for å få det til å fungere. Akuratt den jeg har gjort. det står "SM30 Path Beta". men jeg kan ikke se noe av SM3 Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Når det står det, så er det igang. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 hørt om dyksleksi din idiot. Jepp.. Fint leselig, ingen vits å krangle. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Fikk 6800U kortet mitt idag og har seff enabla sm3 i driverene og testa farcry med det. Men jeg finner ikke noen brett hvor jeg klarer å se noe forskjell(og ja; har dx9c, patcha til 1.2 og sm3 er på)... noen anbefalinger på hvem brett jeg burde prøve? skal poste noen bilder når jeg har noe verdt å poste... Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Fikk 6800U kortet mitt idag og har seff enabla sm3 i driverene og testa farcry med det. Men jeg finner ikke noen brett hvor jeg klarer å se noe forskjell(og ja; har dx9c, patcha til 1.2 og sm3 er på)... noen anbefalinger på hvem brett jeg burde prøve? skal poste noen bilder når jeg har noe verdt å poste... Blir ikke noe bedre grafikk i FarCry med SM3.0. Bare bedre ytelse. Dette har Nvidia selv sagt også. Men i noen av bretta, får man opp til 30% bedre ytelse. Ihvertfall det jeg har sett i tester. Kilde: NVForums Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Blir ikke noe bedre grafikk i FarCry med SM3.0. Bare bedre ytelse. Dette har Nvidia selv sagt også. Men i noen av bretta, får man opp til 30% bedre ytelse. Ihvertfall det jeg har sett i tester. Når jeg ser på screenshots som er tatt med de nye pathene(sm3 og sm2b+) så ser det mye bedre ut enn det de bildene jeg tar gjør...må være noe instilinger som er feil hos meg da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå