Gå til innhold

Far Cry og SM3.0 test bilder.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan ikke dere som har x800pro\xt lage en egen topic for PS2b.

Så kan vi med 6800 kort komme inn å spamme med bilder,

lengre foredrag om enabling av SM3.0 og litt generel mobbing ellers. :yes:

Hadde jeg visst hva PS2b er for noe så skulle jeg gjerne gjort det, men det vet jeg desverre ikke..! :D

Lenke til kommentar
http://home.online.no/~ghbingen/6800GTpic/...M3.0B%20(5).jpg

http://home.online.no/~ghbingen/6800GTpic/...M3.0B%20(3).jpg

Så sykt stygt er det altså mulig å lage ting.

Forøvrig; jeg skjønnet at SM3.0 er flotte saker ytelsesmessig, men ser det bedre ut enn 2.0? Umulig å si ut fra skjermbildene.

Kan se litt forskjell på skjermbildene i spillet hvis man skrur på/av sm3.0

i kontrollpanelet(\r_SM3.0PATH 1/0), men det virker som det er bedre flyt i spillet med høye oppløsninger og aa/af på.

Lenke til kommentar
Relevant til patchen eller ikke; vannet i bilde 13 ser grisebra ut!! Resten og for den saks skyld. Kanskje jeg må revurdere "tegneserie"-feelen jeg har ang far cry...

Tegneserie-feel? Prøv "cartoon" som render mode, da skal du kunne kalle det tegneserie :p

Prøv for all del "cold" som render mode, det ser etter min mening fantastisk ut, spesielt ute.

Lenke til kommentar
Relevant til patchen eller ikke; vannet i bilde 13 ser grisebra ut!! Resten og for den saks skyld. Kanskje jeg må revurdere "tegneserie"-feelen jeg har ang far cry...

Tegneserie-feel? Prøv "cartoon" som render mode, da skal du kunne kalle det tegneserie :p

Prøv for all del "cold" som render mode, det ser etter min mening fantastisk ut, spesielt ute.

Jeg harfår meldingen no hardvare suport, et det pga mitt g4 ti4200?

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Fikk 6800U kortet mitt idag :D og har seff enabla sm3 i driverene og testa farcry med det. Men jeg finner ikke noen brett hvor jeg klarer å se noe forskjell(og ja; har dx9c, patcha til 1.2 og sm3 er på)...

noen anbefalinger på hvem brett jeg burde prøve?

skal poste noen bilder når jeg har noe verdt å poste...

Lenke til kommentar
Fikk 6800U kortet mitt idag :D og har seff enabla sm3 i driverene og testa farcry med det. Men jeg finner ikke noen brett hvor jeg klarer å se noe forskjell(og ja; har dx9c, patcha til 1.2 og sm3 er på)...

noen anbefalinger på hvem brett jeg burde prøve?

skal poste noen bilder når jeg har noe verdt å poste...

Blir ikke noe bedre grafikk i FarCry med SM3.0. Bare bedre ytelse. Dette har Nvidia selv sagt også. Men i noen av bretta, får man opp til 30% bedre ytelse. Ihvertfall det jeg har sett i tester.

farcry_sm30.png

Kilde: NVForums

Lenke til kommentar
Blir ikke noe bedre grafikk i FarCry med SM3.0. Bare bedre ytelse. Dette har Nvidia selv sagt også. Men i noen av bretta, får man opp til 30% bedre ytelse. Ihvertfall det jeg har sett i tester.

Når jeg ser på screenshots som er tatt med de nye pathene(sm3 og sm2b+) så ser det mye bedre ut enn det de bildene jeg tar gjør...må være noe instilinger som er feil hos meg da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...