Gå til innhold

LG's drømme mobil

Anbefalte innlegg

Så kommer da HybRis'gutten igjen da vettu! :w00t:

Så da på deres link på " http://www.amobil.no/art.php?artikkelid=8937 "

å der så jeg min nye drømme mobil;) Den helt til høyre ( LG SD350 elr KP3500, vet ikke helt hvilken av disse det er ) Noen som vet om disse her kommer til Norge? Evt NÅR? I need 2 know.. Nå blir jeg så pokkers skuffa om de ikke kommer til Norge :no: men, de kommer vell ikke bare ut for korianerne?

Håper på POSITIVE tilbakemeldinger;D

Tro, håp og kjærlighet :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den kommer nok ikke hit til norge, det står jo tilogmed i artikkelen at det er snakk om det asiatiske/koreanske markedet :)

The LG-SD350 will be offered by SK Telecom and the LG-KP3500 will be offered by KTF. The phones feature a mechanical shutter, two color displays for viewing subjects, linear 4x zooming, an MP3 player, 3D speakers, camcorder capabilities, 128M of internal memory, a 32MB mini SD slot and polyphonic stereo ringtones.

LG is at it again with two new three megapixel cameraphones, the SD350, and the KP3500 (pictured). The SD350 will be offered by SK Telecom, and the KP3500 will be offered by KTF, and it appears they will both have a 3.24 megapixel CCD with video capture up to 115 minutes, dual screens, MP3 playback, stereo speakers, 128MB internal memory, MiniSD slot, and operate on CDMA EV-DO networks (pretty girl who doesn’t really give a crap about electronics not included). We’re now officially tired of writing about fancy Korean cameraphones that will never come out here.
Endret av Remerser
Lenke til kommentar
(pretty girl who doesn’t really give a crap about electronics not included).QUOTE]

Pokker :no:

Når skal produsentene lære hva vi egentlig vilha med mobilen :dontgetit:

Men spesifikasjonsmessig må jeg si at den imponerte! ikke var den så stor heller!

gleder meg til vi får noe sånt å leke med her i Norge også :w00t:

Endret av zlinky
Lenke til kommentar

Har søkt endel på nettet etter den mobilen, fant litt større bilder:) Men altså, hærreguuud, kommer det aldri slike mobiler til norge da? De må da begynne å få fart på tingene her i Norge også, tar jo evigheter før vi får inn nye sorter. Nei, mer variasjon:-o Evt litt fler, da hadde jeg blitt glad:D :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...