mrtzter Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Så kommer da HybRis'gutten igjen da vettu! Så da på deres link på " http://www.amobil.no/art.php?artikkelid=8937 " å der så jeg min nye drømme mobil;) Den helt til høyre ( LG SD350 elr KP3500, vet ikke helt hvilken av disse det er ) Noen som vet om disse her kommer til Norge? Evt NÅR? I need 2 know.. Nå blir jeg så pokkers skuffa om de ikke kommer til Norge men, de kommer vell ikke bare ut for korianerne? Håper på POSITIVE tilbakemeldinger;D Tro, håp og kjærlighet Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg er litt imponert over at du ser din drømmemobil på et så lite bilde. Du må nok flytte til Korea for å bruke den da. Den? Likte den også veldig godt Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Akkurat hva er det som gjør den til din drømmemobil? bortsett fra ok kamera da står vel ikke så mye om hvilke andre specs den har? men den så ok ut da! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Den kommer nok ikke hit til norge, det står jo tilogmed i artikkelen at det er snakk om det asiatiske/koreanske markedet The LG-SD350 will be offered by SK Telecom and the LG-KP3500 will be offered by KTF. The phones feature a mechanical shutter, two color displays for viewing subjects, linear 4x zooming, an MP3 player, 3D speakers, camcorder capabilities, 128M of internal memory, a 32MB mini SD slot and polyphonic stereo ringtones. LG is at it again with two new three megapixel cameraphones, the SD350, and the KP3500 (pictured). The SD350 will be offered by SK Telecom, and the KP3500 will be offered by KTF, and it appears they will both have a 3.24 megapixel CCD with video capture up to 115 minutes, dual screens, MP3 playback, stereo speakers, 128MB internal memory, MiniSD slot, and operate on CDMA EV-DO networks (pretty girl who doesn’t really give a crap about electronics not included). We’re now officially tired of writing about fancy Korean cameraphones that will never come out here. Endret 22. juli 2004 av Remerser Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) (pretty girl who doesn’t really give a crap about electronics not included).QUOTE] Pokker Når skal produsentene lære hva vi egentlig vilha med mobilen Men spesifikasjonsmessig må jeg si at den imponerte! ikke var den så stor heller! gleder meg til vi får noe sånt å leke med her i Norge også Endret 22. juli 2004 av zlinky Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Har søkt endel på nettet etter den mobilen, fant litt større bilder:) Men altså, hærreguuud, kommer det aldri slike mobiler til norge da? De må da begynne å få fart på tingene her i Norge også, tar jo evigheter før vi får inn nye sorter. Nei, mer variasjon:-o Evt litt fler, da hadde jeg blitt glad:D Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Kommer med litt off topic nå.Men en KTF skjerm,hvordan er den iforhold til TFD/TFT?Ellers så ser jo denne LG mobilen skikkelig bra ut,rent design messig og sepcs messig.Synes jeg da. Endret 22. juli 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 det kommer nok 3MP kameraer til norge og. men produsentene vil melke markedet med VGA og 1MP kameraer først Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Bah, litt slappt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå